Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Základy managemementu a marketingu - seminář (OP3BP_FZMS)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu OP3BP_FZMS - Základy managemementu a marketingu - seminář, Pedagogická fakulta, Masarykova univerzita (MU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

Studium tohoto předmětu umožní posluchačům získat základní přehled o managementu a marketingu.Management - studenti pochopí souvislosti historického vývoje managementu, budou se umět orientovat v literatuře. Absolventi kurzu budou rozumět základním manažerským funkcím a budou znát možnost jejich uplatnění ve výrobních i nevýrobních organizacích a ve školství.Marketing - výuka naváže na poznatky získané v managementu. Absolventi budou znát metody a přístupy marketingu, význam a způsob uspokojování potřeb zákazníka. Budou umět aplikovat získané znalosti v běžné praxi.

Osnova

Stručný sylabus:1. Základní pojmy managementu2. Vývoj managementu3. Management a společnost - vnější prostředí, etika a management4. Jednotlivé funkce managementu a jejich vzájemné působení5. Plánování6. Organizování7. Vedení8. Personalistika9. Kontrolování10.Základní pojmy marketingu11.Analýza trhu a analýza zákazníků12.Koncepce marketingového řízení13.Marketingový plán14.Marketingový mix15.Produkt jako nástroj marketingu16.Marketingová strategie17.Propagace, reklama.

Literatura

doporučená literaturaVODÁČEK, Leo a Oľga VODÁČKOVÁ. Management :teorie a praxe pro 90. léta. Vyd. 2., dopl. a rozšíř. Praha: Management Press, 1996. 244 s. ISBN 80-85943-19-0. infoHORÁKOVÁ, Iveta. Marketing v současné světové praxi. Praha: Grada, 1992. 365 s. ISBN 80-85424-83-5. infoneurčenoSEKOT, Aleš a Michal CHARVÁT . Základy marketingu. Brno: PAIDO, 2002. 55 s. edice pedagogické literatury. ISBN 80-7315-019-0. infoKOZLER, Josef a Jaroslav MATĚJKA. Ekonomika, marketing, management v kostce. 2. vyd. Praha: Fragment, 1998. 139 s. ISBN 80-7200-320-8. infoPŘIBOVÁ, Marie a Miloš MAŘÍK. Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Aleko, 1991. 122 s. ISBN 80-85341-08-5. info

Garant

doc. RNDr. Petr Sládek, CSc.

Vyučující

RNDr. Barbora JavorováPaedDr. Milan Kubiatko, PhD.Mgr. Ivana Medková, Ph.D.