Předmět Závěrečné práce (PR_Mod12)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu PR_Mod12 - Závěrečné práce, Pedagogická fakulta, Masarykova univerzita (MU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Cíl
Seminář probíhá formou individuálních konzultací. Student bude schopen kriticky pracovat s odbornou literaturou a realizovat samostatně výzkumný (ev. praktický) projekt a zhodnotit jeho výsledky v kontextu současných empirických poznatků i jejich praktických implikací.
Osnova
Na úvodní přednášce jsou studenti obeznámeni s obsahovými a formálními náležitostmi závěrečné práce. Student poté pracuje na textu své práce v souladu s pokyny a připomínkami svého vedoucího práce tak, aby práce splňovala požadavky jak z hlediska formálních parametrů (minimální rozsah textu bez příloh a seznamu literatury 40 normostran, práce s literaturou v souladu s citační normou, autorským zákonem a dalšími relevantními normami, odpovídající jazyková úroveň textu, odpovídající přílohy k textu práce), tak i z hlediska obsahového (kritická práce s primárními zdroji informací, odpovídající metodologická úroveň zpracování empirické části práce).
Literatura
RING - Rukověť informačně gramotného studenta PdF MU (Online kurz knihovny PedF MU) - http://moodlinka.ped.muni.cz/course/view.php?id=632 (mj. práce s literaturou, šablona pro text práce)HENDL, J., BLAHUŠ, P. Jak na to? Metodologie závěrečné práce (online učební text FTVS UK). Praha: FTVS. - http://www.ftvs.cuni.cz/hendl/index.htmMARTIN, Paul R. a P. P. G. BATESON. Úvod do teorie a metodologie měření chování. Translated by Ivo Müller. Vyd. 1. Praha: Portál, 2009. 221 s. ISBN 978-80-7367-526-4. infoŠVAŘÍČEK, Roman a Klára ŠEĎOVÁ . Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách: pravidla hry. Další autor:M.Sedláček,P.Novotný,K.Nedbálková,M.Miková,T.Janík,O.Kaščák,J.Zounek. vyd. 1. Praha: Portál, 2007. 384 s. Pedagogika. ISBN 978-80-7367-313-0. URL infoCHRÁSTKA, Miroslav. Metody pedagogického výzkumu. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 263 s. ISBN 978-80-247-1369-4. infoZáklady empirického výzkumu pedagogických jevů. Edited by Jiří Pelikán. Praha: Karolinum, 2007. 270 s. ISBN 978-80-7184-569-0. infoMIOVSKÝ, Michal. Kvalitativní přístup a metody v psychologickém výzkumu. Vyd. 1. Praha: Grada, 2006. 332 s. ISBN 80-247-1362-4. infoKOHOUTEK, Rudolf. Úvod do psychologie :metody poznávání osobnosti a duševního zdraví žáka. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2006. 95 s. ISBN 80-210-3932-9. infoHENDL, Jan. Kvalitativní výzkum :základní metody a aplikace. Vyd. 1. Praha: Portál, 2005. 407 s. ISBN 80-7367-040-2. infoPřehled statistických metod zpracování dat :analýza a metaanalýza dat. Edited by Jan Hendl. 1. vyd. Praha: Portál, 2004. 583 s. ISBN 80-7178-820-1. infoÚvod do metodologie psychologického výzkumu :jak zkoumat lidskou duši. Edited by Ján Ferjenčík - Petr Bakalář. 1. vyd. Praha: Portál, 2000. 255 s. ISBN 80-7178-367-6. infoVýzkumné metody v pedagogice :příručka pro studenty, učitele a výzkumné pracovníky. Edited by Peter Gavora. [1. vyd.]. Brno: Paido, 1996. 130 s. ISBN 80-85931-15-X. info
Garant
Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D.
Vyučující
PhDr. Jan Beran, Ph.D.Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D.