Předmět Marketing (SC4MK_MARK)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu SC4MK_MARK - Marketing, Pedagogická fakulta, Masarykova univerzita (MU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Cíl
Sociální dimenze transformace,předmět funkce a význam marketingu v soudobém světě,specifické oblasti tržního prostředí,formy distribuce,různost prostředí marketingové činnosti,význam veřejnosti a veřejného mínění,možnosti a meze public relations,podstata reklamního působení,vztah reklamy, public relations a marketingu,předpoklady vývoje reklamního odvětví,vztah výrobku a reklamy,vymezení úlohy managementu.Po ukončení předmětu by měl student být schopen pochopit základní principy fungování tržních vztahů ve sportřební výkonově orientované společnosti.
Osnova
Předmět, funkce a sociální aspekty marketingové komunikace.Organizační formy tržní konkurence.Základní marketingové koncepce.Princip segmentace trhu.Skladba marketingového mixu.Hlavní známé zákonitosti marketingu.Tržní perspektiva v procesu regionální a globální integrace.Podstata etiky podnikání.Smysl, obsah a podstata pěstování vztahů s veřejností.Principy krizové komunikace s veřejností.Tvorba image a goodwillu.Základní klasifikace třídění reklamy.Zásady autorské reklamní práce.Vymezení úlohu managementu na pozadí měnících se požadavků trhu.Vztah úspěšnosti a prospěšnosti podniku.Měřítka manažerských schopností.
Literatura
SEKOT, Aleš a Michal CHARVÁT . Základy marketingu. Brno: PAIDO, 2002. 55 s. edice pedagogické literatury. ISBN 80-7315-019-0. info
Požadavky
(! SC4MK_PMV Praxe a výzkum v multivýchově && ! SC4MK_MRVP Met.řešení výchovných problémů )&&! NOWANY ( SC4MK_INMK Interkulturní aktivity , SC4MK_MAPX Management sociální prevence )Předmět je povinnou součástí kombinovaného magsiterského studia oboru Sociální pedagogika. Předpokladem pro jeho ukončení je splnění úkolů vymezených sylabem předmětu a úspěšným získáním zápočtu.Dílčí předpoklady pro ukončení: individuální studium povinné literatury; základní orientace v elektronických dokumentec; písemné zpracování vybraného problému marketingové komunikace.
Garant
doc. PhDr. Jiří Němec, Ph.D.
Vyučující
prof. PhDr. Aleš Sekot, CSc.