Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Poradenství, diagnostikaa intervence v surdopedii II. (SPKDC_PIS2)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu SPKDC_PIS2 - Poradenství, diagnostikaa intervence v surdopedii II., Pedagogická fakulta, Masarykova univerzita (MU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

Student získá základní poznatky o diagnostice sluchových vad, zvládne problematiku speciálně pedagogické diagnostiky v oblasti surdopedie, bude znát metody diagnostiky při práci s dětmi zejména ve školním věku, diagnostické metody a techniky u sluchového postižení. Zároveň si osvojí znalosti ze speciálně pedagogického poradenství v této věkové kategorii.

Osnova

Metody diagnostiky sluchového postižení.Mezioborová spolupráce.Pomůcky a přístroje, testy a metody užívané při vyšetření.Poradenství, SPC.

Literatura

PITNEROVÁ, Pavla . Význam komunikace v rámci inkluze žáka se sluchovým postižením. In BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al. Intervence v inkluzivní edukaci dětí, žáků a studentů se zdravotním postižením a jejich pracovní uplatnění. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013. s. 112-121, 10 s. ISBN 978-80-210-6515-4. infoBARTOŇOVÁ, Miroslava a Pavla PITNEROVÁ. Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na střední škole. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012. viii, 221. ISBN 9788021060012. infoPITNEROVÁ, Pavla a Kateřina SAYOUD SOLÁROVÁ . Připravenost osob se zdravotním postižením pro uplatnění na trhu práce jako nástroj sociální inkluze. In Inkluzivní vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole. Inclusive Education of Students with Health Disabilities in Primary School. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs. 2011. ISBN 978-80-7315-215-4. infoPITNEROVÁ, Pavla a Karel PANČOCHA . Znalosti budoucích učitelů z oblasti speciální pedagogiky jako předpoklad úspěšného inkluzivního vzdělávání. In KLENKOVÁ, J., VÍTKOVÁ, M. et al. Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení. Inclusive Education - Provisions for Different Age Groups and Disabilities. Brno: MU, 2011. s. 331-342, 13 s. ISBN 978-80-210-5731-9. infoPITNEROVÁ, Pavla . Žáci se sluchovým postižením ve škole. In Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy Inclusive Education in Current Czech School. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2010. s. 153-164, 12 s. ISBN 978-80-210-5383-0. infoPITNEROVÁ, Pavla . Jsou budoucí učitelé připraveni na integraci žáků? In „Aktuální problémy metodologie a metodiky ve speciální pedagogice“ Pedagogická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci. 1. vydání. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2009. 11 s. ISBN 978-80-244-2492-7. infoPITNEROVÁ, Pavla . Připravenost budoucích učitelů na integraci sluchově postižených žáků. In "Metodologické otázky kvalifikačních prací studentů speciální pedagogiky" Pedagogická fakulta, Univerzita Hradec Králové. 2009. infoPITNEROVÁ, Pavla . Připravujeme budoucí učitele na integraci žáků se sluchovým postižením. In MÜHLPACHR, Pavel . Sociální inkluze v prostředí biodromální speciální pedagogiky. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2009. s. 121-130, 9 s. Publikace Pd-22/09-02/58. ISBN 978-80-210-4951-2. info

Garant

prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.