Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Ekonomika a řízení průmyslových podniků 1 (UOPK_0009)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu UOPK_0009 - Ekonomika a řízení průmyslových podniků 1, Pedagogická fakulta, Masarykova univerzita (MU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

Předmět prohlubuje poznatky získané v bakalářském stupni studia v rámci Nauky o podniku (rozvíjí témata inovace, výroba a odbyt) a v rámci předmětu Základy managementu (cíle a nástroje marketingu). Cílem předmětu je přiblížit studentům úkoly marketingové komunikace, techniky marketingového výzkumu a význam marketingových informací pro řízení podniku. Na to navazuje druhý tématický celek – podniková logistika, která již neřeší otázky Proč a Co vyrábět, ale spíše otázku Jak – jak efektivně řídit hmotné i nehmotné toky v podniku.

Osnova

Předmět je nyní průběžně inovován v období řešení projektu (2011-2013) > CZ.1.07/2.2.00/15.0205 "Inovace akreditovaného bakalářského studijního oboru Učitelství praktického vyučování".Obsahové zaměření…1. Systémový pohled na podnik.2. Vývoj strategického řízení a jeho cíle.3. Obsah marketingové komunikace.4. Základní komunikační modely.5. Nástroje marketingové komunikace.6. Marketingový výzkum jako předpoklad poznání potřeb zákazníků.7. Typy výzkumů a jejich metody.8. Společenské a ekologické aspekty marketingu a podnikání obecně.9. Logistika jako průřezová činnost v podniku a její cíle.10. Logistika v oblasti nákupu a výroby.11. Distribuční logistika.12. Personální management13. Finanční řízení a rozhodování v podniku14. Řízení dodavatelských řetězců.15. Řízení vztahů se zákazníky16. Vývoj využití počítačů v podnicích

Literatura

povinná literaturaLAMBERT, D., STOCK, J. R., ELLRAM, L. Logistika . Příkladové studie, řízení zásob, přeprava a skladování, balení zboží. Vyd. 1. Praha : Computer Press, 2000. 589 s. ISBN: 80-7226-221-1.PELSMACKER, P. D. GEUENS, M., BERGH, J. V. Marketingová komunikace. Praha : Grada, 2003. 581 s. ISBN: 80-247-0254-1.

Garant

doc. RNDr. Petr Sládek, CSc.

Vyučující

Ing. Peter Marinič