Předmět Obchodní nauka 2 - O (UPV_3004)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu UPV_3004 - Obchodní nauka 2 - O, Pedagogická fakulta, Masarykova univerzita (MU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Cíl
Hlavním cílem předmětu Obchodní nauka je poskytnout posluchačům ucelené vědecké poznatky o významu, funkcích a klasifikaci obchodu ve všech hlavních souvislostech. Dále bude vysvětlena tvorba maloobchodních cen, význam a použití slev, podstata platebního styku, činnosti jednotlivých obchodních kategorií a retailing. Nedílnou součástí učebního materiálu bude objasnění současných trendů; v oblasti integrace a kooperace v obchodní činnosti a rozpoznaní možných rizik ve sledované oblasti, jakož i možností jejich snižování či eliminace. V závěrečné části budou popsány základní funkce, cíle a postavení nákupu a úloha prodeje v podnikatelském subjektu.
Osnova
Předmět je nyní průběžně inovován v období řešení projektu (2011-2013) > CZ.1.07/2.2.00/15.0205 "Inovace akreditovaného bakalářského studijního oboru Učitelství praktického vyučování".- Úvod do problematiky- Funkce a klasifikace obchodu- Tvorba maoobchodních cen.- Význam a použití slev, podstata platebního styku-Trendy v obchodní činnosti- Základní funkce, cíle a postavení nákupu a úloha prodeje v podnikatelském subjektu.
Literatura
BURSTINER, Irving. Základy maloobchodního podnikání. Translated by Lidmila Janečková. 2. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1994. 880 s. ISBN 80-85605-55-4. info
Garant
doc. RNDr. Petr Sládek, CSc.
Vyučující
Ing. Pavla Stejskalová