Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Provoz obchodu a služeb (UPVK_1004)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu UPVK_1004 - Provoz obchodu a služeb, Pedagogická fakulta, Masarykova univerzita (MU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

Obsah tohoto předmětu je zaměřen na získání znalostí o vnitřních strukturách a vnějších vazbách podniku, pojetí informačního systému podniku, zvládnutí soudobých konkurenčních faktorů, řízení jakosti, poznání moderního pojetí psychologie a sociologie v manažerské praxi.

Osnova

Předmět je nyní průběžně inovován v období řešení projektu (2011-2013) > CZ.1.07/2.2.00/15.0205 "Inovace akreditovaného bakalářského studijního oboru Učitelství praktického vyučování".I. Provoz obchoduObsahem tohoto bloku je poznání o možnostech ovládání podniků jako subjektů ekonomické aktivity. Úroveň informací,znalost vnitřních struktur a vnějších vazeb podniku je základem pro koncepční pojetí informačního systému podniku.Pro zvládnutí soudobých konkurenčních faktorů je nezbytná znalost řízení jakosti.II. Psychologie a sociologie řízeníObsahem této části je poznání moderního pojetí psychologie a sociologie v manažerské praxi, která se neustále vyvíjí a podléhá inovačním změnám. Získané poznatky mohou přinést „konkurenční výhodu“ v kariérním růstu a přispět k úspěchu v podnikatelské činnosti.III. Řízení provozu obchodu a služebCílem bloku je zvládnutí strategie marketingového mixu v oblasti obchodu a služeb. Znalost distribučních cest, obchodních činností podniku a efektivní komunikace se zákazníkem jsou základním předpokladem úspěšnosti obchodního podniku.

Literatura

Psychologie a sociologie řízení. Edited by Eva Bedrnová - Ivan Nový. 3. rozš. a dopl. vyd. Praha: Management press, 2007. 798 s. ISBN 978-80-7261-169-0. infoVEBER, Jaromír. Řízení jakosti a ochrana spotřebitele. první. Praha: Grada Publishing, 2002. 163 s. ISBN 80-247-0194-4. infoBEDRNOVÁ, Eva a Ivan NOVÝ. Psychologie a sociologie řízení. Vyd. 1. Praha: Management Press, 1998. 559 s. ISBN 80-85943-57-3. infoSVOBODA, Stanislav. Informační systém podnikatelských subjektů. 1. vyd. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, 1995. 304 s. ISBN 80-7079-845-9. info

Garant

doc. RNDr. Petr Sládek, CSc.

Vyučující

Ing. Pavla Stejskalová