Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Seminář k bakalářské práci 1 (UPVK_8001)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu UPVK_8001 - Seminář k bakalářské práci 1, Pedagogická fakulta, Masarykova univerzita (MU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

Hlavní cíle kurzu pro studenty jsou:- posoudit kvalitu dostupné literatury k dané problematice,- vyjádřit vlastními slovy výzkumné otázky nebo pracovní hypotézu svojí bakalářské práce,- zpracovat teoretickou část bakalářské práce,vyvodit závěry pro zpracování praktické části bakalářské práce.

Osnova

. Úvod do předmětu• Metodologické otázky, návaznosti na obor a spisovná čeština• Volba tématu, osnova bakalářské práce• Výběr a metodika zpracování odborné literatury (pedagogika,psychologie, didaktika, téma)• Pracovní hypotéza, výzkumné otázky, formulace hypotéz• Způsoby shromažďování podkladů• Příprava teoretické části bakalářské práce• Příprava praktické části bakalářské práce• Norma k citování literatury• Organizační zabezpečení• Vkládání náležitostí bakalářské práce do ISu• Informace k obhajobě bakalářské práce. Doplňující témta

Literatura

povinná literaturaHOLOUŠOVÁ, Drahomíra. Jak psát diplomové a závěrečné práce. 2. přeprac. vyd. Olomouc: Univerzita Palackého, 2000. 110 s. ISBN 80-7067-841-0. infoHENDL, Jan. Kvalitativní výzkum :základní teorie, metody a aplikace. 3. vyd. Praha: Portál, 2012. 407 s. ISBN 9788026202196. infoMetody pedagogického výzkumu :základy kvantitativního výzkumu. Edited by Miroslav Chráska. Vyd. 1. Praha: Grada, 2007. 265 s. ISBN 978-80-247-1369-4. infoPRŮCHA, Jan . Učebnice: Teorie a analýzy edukačního média. Brno: Paido, 1998. ISBN 80-85931-49-4. infodoporučená literaturaOURODA, Karel . Odborná písemná práce studentů jako mimořádná příležitost k vynikající sebeprezentaci. 1. vyd. Beijing: Beijingská univerzita zahraničních studií, 2010. infoKOHOUTEK, Rudolf a Karel OURODA. Jak studovat. Brno: CERM akademické nakladatelství, 2000. 20 s. ISBN 80-7204-151-7. infoSLANÝ, Antonín a Jaroslav NEKUDA . Jak /ne/napsat závěrečnou práci. Brno: Masarykova univerzita Brno, 1993. 86 s. ISBN 80-210-0727-3. infoPedagogický výzkum v zahraničí. Praha: Ústav školských informací (ÚŠI), 1990. 113 s. ISBN 80-211-0049-4. infoKERLINGER, Fred N. Základy výzkumu chování : pedagogický a psychologický výzkum. Vyd. 1. Praha: Academia, 1972. 705 s. infoneurčenoOURODA, Karel . Rozhovor ke 4. světovému fóru komparativní pedagogiky - Beijing 2011. 1. vyd. Beijing, 2011. URL infoJANÍK, Tomáš a Petr KNECHT . Didaktická transformace učiva a učebnice: k roli didaktických znalostí obsahu autora učebnice. In Kurikulum a učebnice. 2008. ISBN 978-80-210-4730-3. infoČeský pedagogický výzkum v současných společenských podmínkách :sborník z 3. mezinárodní konference : Brno, 27. a 28. června 1995. Edited by Jan Sup. Brno: Cerm, 1997. 174 s. ISBN 80-7204-083-9. infoŠIMONÍK, Oldřich . Pedagogický výzkum očima učitelů základních a středních škol. In Český pedagogický výzkum v současných společenských podmínkách. Brno: ČAPV a Ústav ped. věd FF MU, 1997. s. 98-101. ISBN 80-7204-083-9. infoŠVEC, Vlastimil . Kvalitativní pedagogický výzkum. In Kapitoly z metodologie pedagogiky. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita Brno, 1994. s. 72-76. ISBN 80-210-1031-2. info

Garant

doc. RNDr. Petr Sládek, CSc.

Vyučující

Mgr. Bc. Lucie VikováPhDr. Jan Válek, Ph.D.