Předmět Osobnost výchovného poradce - specifika role výchovného poradce ve školním prostředí 1 (VP_Mod6a)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu VP_Mod6a - Osobnost výchovného poradce - specifika role výchovného poradce ve školním prostředí 1, Pedagogická fakulta, Masarykova univerzita (MU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Cíl
Posluchači budou umět definovat a vysvětlit zákonitosti etiky práce výchovného poradce. Budou umět aplikovat etický kodex poradenského pracovníka ve školství, analyzovat ambivalentnost role učitele a výchovného poradce včetně jejího úskalí.
Osnova
Vymezení etiky práce výchovného poradceEtický kodex poradenského pracovníka ve školstvíAmbivalentnost role učitele-výchovného poradce, možná úskalí funkce výchovného poradceSpolupráce s vedením školy a ostatními členy pedagogického sboru
Literatura
Mousová, H.Z. a kolektiv: Poradenské teorie a strategie. Univerzita Karlova v Praze – Pedagogická fakulta. Praha 2002. ISBN 80-7290-098-6.DRAPELA, J. V. a Vladimír st. HRABAL. Vybrané poradenské směry :teorie a strategie. Praha: Karolinum, 1998. 85 s. ISBN 80-7184-011-4. info
Garant
Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D.
Vyučující
PhDr. Jan Beran, Ph.D.