Předmět Osobnost výchovného poradce - specifika role výchovného poradce ve školním prostředí 2 (VP_Mod6b)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu VP_Mod6b - Osobnost výchovného poradce - specifika role výchovného poradce ve školním prostředí 2, Pedagogická fakulta, Masarykova univerzita (MU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Cíl
Posluchači budou umět definovat základní standardní činnosti výchovného poradce. Budou umět vysvětlit jejich význam z hlediska potřeb školy , budou umět interpretovat získané údaje, navrhovat a plánovat jejich řešení a ovládat metody evaluace poradenského systému. Naučí se vnímat a vysvětlit rozdílnost úlohy výchovného poradce ve škole běžné a a škole určené pro žáky se zdravotním postižením.
Osnova
Vymezení standardních činností výchovného poradcePoradenské činnosti, metodické a informační činnosti, vedení dokumentace výchovnéhoporadceRozdílnost úlohy výchovného poradce ve škole běžné a ve škole určené pro žáky se zdravotním postižením
Literatura
Mousová, H.Z. a kolektiv: Poradenské teorie a strategie. Univerzita Karlova v Praze – Pedagogická fakulta. Praha 2002. ISBN 80-7290-098-6.DRAPELA, J. V. a Vladimír st. HRABAL. Vybrané poradenské směry :teorie a strategie. Praha: Karolinum, 1998. 85 s. ISBN 80-7184-011-4. info
Garant
Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D.
Vyučující
PhDr. Jan Beran, Ph.D.