Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Právní problémy reklamy (MV513K)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MV513K - Právní problémy reklamy, Právnická fakulta, Masarykova univerzita (MU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

Absolventi budou seznámení s právním rámcem reklamy (viz jednotlivá témata v osnově). Na základě tohoto integrafovaného postupu, který zahrnuje civilněprávní i veřejnoprávní regulaci reklamy, budou schopni posoudit soulad reklamy s právem. Budou připraveni sami se podílet na tvorbě marketingových opatření. Budou připraveni na činnost v orgánech regulace reklamy.

Osnova

1. Reklama a Smlouva o založení Evropského společenství2. Reklama a Směrnice o nekalých obchodních praktikách3. Reklama a ochrana osobnosti4. Reklama a autorské právo5. Soukromoprávní a veřejnoprávní vymáhání reklamního práva6. Nové formy marketingu (buzzy marketing, guerilla marketing, product placement) a právo

Literatura

Články v odborných časopisech - upřesnění bude provedeno v průběhu seminární výuky.Hajn, P. Právo proti nekalé soutěži v Evropské unii a České republice, In Hurdík, Fiala, Selucká (Eds.) Evropský kontext vývoje českého práva po roce 2004, Masarykova univerzita, Brno 2006Články v odborných časopisechNáhradní obsah: Eliáš, K., Bejček, J., Hajn, P., Ježek, J. a kol.: Kurs obchodního práva, Obecná část, Soutěžní právo, 5. vydání, C.H. Beck, 2007, partie o nekalé soutěžiWINTER, Filip. Reklama a právo. 1. vyd. Praha: Orac, 2001. 143 s. ISBN 80-86199-31-2. infoHAJN, Petr. Soutěžní chování a právo proti nekalé soutěži. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2000. 329 s. ISBN 80-210-2282-5. info

Požadavky

! MV513Zk Reklama a právo Absolventi budou seznámení s právním rámcem reklamy (viz jednotlivá témata v osnově). Na základě tohoto integrafovaného postupu, který zahrnuje civilněprávní i veřejnoprávní regulaci reklamy, budou schopni posoudit soulad reklamy s právem. Budou připraveni sami se podílet na tvorbě marketingových opatření. Budou připraveni na činnost v orgánech regulace reklamy.

Garant

prof. JUDr. Petr Hajn, DrSc.

Vyučující

prof. JUDr. Petr Hajn, DrSc.prof. JUDr. Petr Hajn, DrSc.