Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Angličtina ve sféře podnikání 3 (KAA / EASP3)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KAA / EASP3 - Angličtina ve sféře podnikání 3, Filozofická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Úvod.2. - 3. Management a kulturní odlišnosti. Trendy v řízení.4. Strategie. Firemní kultura.5. - 6. Marketing a marketingový průzkum.7. Branding. Chování zákazníků.8. - 10. Propagace. Reklama. Vztahy s veřejností.11. - 12. Distribuční cesty. Obchodní metody. Poskytování franšízy.13. Zápočet.

Získané způsobilosti

Student získává schopnost orientovat se v mikroekonomických tématech. Osvojuje si znalost odborné terminologie týkající se řízení firem, marketingu a marketingového průzkumu, propagace a problematiky distribučních cest. Student je schopen interpretovat odborný text. Je rovněž způsobilý diskutovat zásady obchodního styku se zákazníky a aplikuje odborné poznatky při řešení případových studií. Studenti prezentují nejen referáty vycházející z probírané látky, ale také aktuality z obchodního světa.

Literatura

A Concise Dictionary of Business. Oxford: OUP, 1990. DUCKWORTH, M., TURNER, R. Business Result (Upper-intermediate). Oxford: OUP, 2008. COMFORT, J. Effective presentations. Oxford: OUP, 1995. MACKENZIE, I. English for Business Studies. Cambridge: CUP, 1997. MACKENZIE, I. English for Business Studies. A course for Business Studies and Economics students. Third Edition. Cambridge: CUP, 2010. ČAPKOVÁ, H. a kol. English for Economists. Praha: Ekopress, 2000. KAFTAN, M., HORÁKOVÁ, L. English in Economics. Praha: Karolinum, 1997. MASCULL, B. Key Words in Business. London: Collins Cobuild, 1996. MIKULÁŠTÍK, M. Komunikační dovednosti v praxi. Praha: Grada, 2003. COTTON, D, FALVEY, D., KENT, S. Market Leader - New Edition (Upper-Intermediate Business English). Harlow: Longman, 2001. DUBICKA, I., O KEEFFE. Market Leader (Advanced). Harlow: Longman, 2006. KAFTAN, M. Modern Business English in Enterprise. Praha: Leda, 2001. ALLISON, J., TOWNEND, J. AND P. EMMERSON. The Business. (Upper-intermediate, Student s Book). Oxford: Macmillan, 2008. ŠTĚPANÍK, J. Umění jednat s lidmi 1. Cesta k úspěchu. Praha: Grada, 2003. NORMAN, S. We re in Business. Harlow: Longman, 1983. Cook, Mark, Farquharson, Corri. (1998) Business Economics. Strategy and Applications. London/Hong Kong/Johannesburg/Melbourne/Singapore/Washington DC: Pitman Publishing. Sweeney, Simon. (2002) Test Your Professional English. Management. Harlow: Pearson Education Limited. Sweeney, Simon. 2002) Test Your Professional English. Marketing. Harlow: Pearson Education Limited. Farrall, Cate, Lindsley, Marianne. 2008) Professional English in Use. Marketing. Cambridge: Cambridge University Press. Mascull, Bill. (2010) Business Vocabulary in Use. Cambridge: Cambridge University Press. Kaftan, Miroslav. (2010) New English in Economics. Prague: Karolinum. Jendrych, Elżbieta, Wiśniewska, Halina. (2012) Business Matters.Warsaw: Wolters Kluwer Poland. Capel, Will, Flockhart, Jamie, Robbins, Sue. (2012) Business Vocabulary in Practice. London: HarperCollinsPublishers.

Požadavky

Vyžaduje se aktivní 90% účast studentů na seminářích podložená samostatnou domácí přípravou a příprava referátu na zadané téma. Písemná verze referátu bude předložena ve formě handouts. Podmínkou úspěšného absolvování předmětu je písemné vypracování a ústní prezentace skupinového projektu. Předmět je vyučován v angličtině.

Garant

Mgr. Ivana Řezníčková, Ph.D.