Předmět Angličtina ve sféře podnikání 4 (KAA / EASP4)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KAA / EASP4 - Angličtina ve sféře podnikání 4, Filozofická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Úvod.2. Trh, funkce trhu, tržní prvky.3. Spotřebitelé na trhu, služby zákazníkům, selhání trhu.4. - 5. Banky a monetární politika.6. - 7. Fiskální politiky.8. - 9. Produkt (HDP, HNP), investice a multiplikátor.10. - 12. Inflace a nezaměstnanost.13. Trade Fair.
Získané způsobilosti
Student získává schopnost orientovat se ve vybraných mikro- a makroekonomických tématech. Osvojuje si znalost odborné terminologie týkající se problematiky fungování trhu, chování spotřebitelů, bankovnictví a monetární politiky, fiskální politiky a inflace a nezaměstnanosti. Student je způsobilý prezentovat odborné názory a dokáže analyzovat odborný text a podrobit jej kritickému hodnocení.
Literatura
A Concise Dictionary of Business. Oxford: OUP, 1990. DUCKWORTH, M.; TURNER, R. Business Result (Upper-Intermediate). Oxford: OUP, 2008. MACKENZIE, I. English for Business Studies. Cambridge: CUP, 1997. MACKENZIE, I. English for Business Studies. A course for Business Studies and Economics students. Third Edition. Cambridge: CUP, 2010. ČAPKOVÁ, H. a kol. English for Economists. Praha: Ekopress, 2000. KAFTAN, M., HORÁKOVÁ, L. English in Economics. Praha: Karolinum, 1997. MASCULL, B. Key Words in Business. London: Collins Cobuild, 1996. Magazines, newspapers. COTTON, D, FALVEY, D., KENT, S. Market Leader - New Edition (Upper-Intermediate Business English). Harlow: Longman, 2001. DUBICKA, I., O KEEFFE. Market Leader (Advanced). Harlow: Longman, 2006. KAFTAN, M. Modern Business English in Enterprise. Praha: Leda, 2001. ALLISON, J.; TOWNEND, J.; EMMERSON, P. The Business, (Advanced). Macmillan, 2008. ALLISON, J.; TOWNEND, J.; EMMERSON, P. The Business, (Upper-Intermediate). Macmillan, 2008. NORMAN, S. We re in Business. Harlow: Longman, 1983. Cook, Mark, Farquharson, Corri. (1998) Business Economics. Strategy and Applications. London/Hong Kong/Johannesburg/Melbourne/Singapore/Washington DC: Pitman Publishing. Sweeney, Simon. (2002) Test Your Professional English. Management. Harlow: Pearson Education Limited. Sweeney, Simon. 2002) Test Your Professional English. Marketing. Harlow: Pearson Education Limited. Farrall, Cate, Lindsley, Marianne. 2008) Professional English in Use. Marketing. Cambridge: Cambridge University Press. Mascull, Bill. (2010) Business Vocabulary in Use. Cambridge: Cambridge University Press. Kaftan, Miroslav. (2010) New English in Economics. Prague: Karolinum. Jendrych, Elżbieta, Wiśniewska, Halina. (2012) Business Matters.Warsaw: Wolters Kluwer Poland. Capel, Will, Flockhart, Jamie, Robbins, Sue. (2012) Business Vocabulary in Practice. London: HarperCollinsPublishers.
Požadavky
Předmět je vyučován v angličtině. Vyžaduje se aktivní 90% účast studentů na cvičeních podložená samostatnou domácí přípravou, znalosti v rozsahu látky probírané ve cvičeních a v rámci doporučené literatury. Podmínkou získání zápočtu je přednesení referátu na zadané téma a dodání jeho písemné podoby (ve formě handouts).
Garant
Mgr. Ivana Řezníčková, Ph.D.