Předmět Didaktika anglického jazyka 2 (KAA / NDAJ2)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KAA / NDAJ2 - Didaktika anglického jazyka 2, Filozofická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Rozvoj komunikativních dovednosti - poslech2. Rozvoj komunikativních dovednosti - čtení3. Rozvoj komunikativních dovednosti - mluvení4. Rozvoj komunikativní dovednosti - psaní5. Obsah výuky cizího jazyka - učení reálií6. Jazykové učebnice, jejich výběr a hodnocení7. Metoda CALL - využití IT ve vyučování8. Žáci se specifickými poruchami učení9. Stres a syndrom vyhoření u učitelů10. Společný evropský referenční rámec pro jazyky11. Využití dramatiky ve výuce cizích jazyků12. Nová maturita z angličtiny
Získané způsobilosti
Student demonstruje způsoby výuky komunikativních dovedností a reálií, zhodnotí vybranou učebnici, kde aplikuje údaje z CEFR, získá a demonstruje přehled o využití IT a dramatiky ve výuce angličtiny, diskutuje na základě nabytých poznatků o problémech výuky angličtiny a nové maturity.
Literatura
WALKER, J. E., SHEA, T. M. Behavior Management. Columbus: Merrill Publishing Company, 1984. GRELLET, T. Developing Reading Skills. Cambridge: Cambridge University Press, 1981. LITTLEWOOD, W. Foreign and Second Language Learning. Cambridge: Cambridge University Press, 1984. LIGHTBOWN, P., SPADA, N. How Languages Are Learned. Oxford: Oxford University Press, 1993. ANDERSON, A. Listening. Oxford: Oxford University Press, 1988. NUNAN, D. Syllabus Design. Oxford: Oxford University Press, 1988. DAVIS,R. D. The Gift of Dyslexia. London: Souvenir Press, 1994. BROWN, J. D. Understanding Research in Second Language Learning. Cambridge: Cambridge University Press, 1995. HEDGE, T. Writing. Oxford: Oxford University Press, 1991.
Požadavky
Předmět je vyučován v anglickém jazyce a zakončen zkouškou, u které student předloží písemně zpracovanou analýzu učebnice anglického jazyka pro střední školy dle vlastního výběru (jazyk práce: anglický, rozsah: 600 - 700 slov). Na přednáškách a seminářích je vyžadována 80 % účast, studenti si adekvátně připraví všechny dílčí výstupy, zadané průběžně během semestru. U zkoušky se předpokládá, že student bude uspokojivě reagovat na jednu z předem vylosovaných otázek.
Garant
Mgr. Markéta Bilanová, Ph.D.
Vyučující
Mgr. Markéta Bilanová, Ph.D.Mgr. Markéta Bilanová, Ph.D.