Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Čeština v médiích, média v češtině (KCJ / 9CMMC)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KCJ / 9CMMC - Čeština v médiích, média v češtině, Filozofická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Literatura

Bralczyk, J. Język na sprzedaż. Warszawa, 1996. SRPOVÁ, H. Knížka o reklamě. Ostrava: Repronis, 2008. SRPOVÁ, H. (ed.). Metody a prostředky přesvědčování v masových médiích. Ostrava: FF OU, 2005. SRPOVÁ, H. et al. Od informace k reklamě. Ostrava: FF OU, 2007. VYSEKALOVÁ, J. - KOMÁRKOVÁ, R. Psychologie reklamy. Praha: Grada, 2002. ČMEJRKOVÁ, S. Reklama v češtině, čeština v reklamě. Praha: Leda, 2000. MACKLIN, M. C. - CARLSON, L. Advertising to Children. Concepts and Controversies. London: Sage Publications, 1999. TOKARZ, M. Argumentacja, Perswazja, Manipulacja. Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2006. MILLS, H. Artful Persuasion. How to command attention, change minds, and influence people. New York: Amacom, 2000. KLEINOVÁ, N. Bez loga. Praha: Argo a Dokořán, 2005. AAKER, D. A. Brand building. Budování značky. Praha: Computer Press, 2003. HERMERÉN, L. English for Sale. A Study of the Language of Advertising. Lund: Lund University Press, 1999. MANCA, L. - MANCA. A. Gender & Utopia in Advertising. A Critical Reader. Syracuse, NY: Syracuse University Press, 1994. KŘÍŽEK, Z. - CRHA, I. Jak psát reklamní text. Praha, 2003. ISBN 80-247-0556-7.MURDOCH, A. Kreatywność w reklamie. Warszawa: PWN, 2004. FORET, M. Marketingová komunikace. Brno : Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-811-2.Frey, P. Marketingová komunikace. Management Press, 2008. SZCZESNA, E. Poetyka reklamy. Warszawa: PWN, 2003. VYSEKALOVÁ, J. - MIKEŠ, J. Reklama. Jak dělat reklamu. Praha: Grada, 2007. CLEMENTE, M. N. Slovník marketingu. Praha: Computer Press, 2004. COOK, G. The Discourse of Advertising. London: Routledge, 2003. VESTERGAARD, T. - SCHRODER, K. The Language of Advertising. Oxford: Blackwell, 2002. GALASIŃSKI, D. The Language of Deception. London: Sage Publications, 2003. PAVLŮ, D. Veletrhy a výstavy. Kultura, komunikace, multimedialita, marketing. Praha: Professional Publishing, 2009. MESSARIS, P. Visual Persuasion. London: Sage Publications, 1997. RUTHERFORD, P. Weapons of Mass Persuasion. Toronto: University of Toronto Press, 2004. SCHNEIDER, K. Werbung in Theorie und Praxis. Waiblingen: M & S Verlag, 2003.

Požadavky

Referát na zadané téma formou multimediální prezentace.

Garant

doc. PhDr. Eva Jandová, Ph.D.

Vyučující

doc. PhDr. Hana Srpová, CSc.