Předmět Němčina pro hospodářskou sféru 3 (KGE / AKNE3)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KGE / AKNE3 - Němčina pro hospodářskou sféru 3, Filozofická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Einführung, Stoff- und Referatsverteilung; Einstieg ins Marketing2. Markterschließung - Fallbeispiel3. Grundlagen der Marktforschung I4. Grundlagen der Marktforschung II5. Methoden der Marktforschung, Kaufverhalten und Kaufgewohnheiten6. Absatz und Marketing, Marketingmix7. Marketing in der Praxis, Distributionspolitik8. Marketingmix - Präsentationen9. Kommunikationsmarketing I - Werbung10. Kommunikationsmarketing II - Trends auf dem Werbemarkt11. Kommunikationsmarketing III - Fallbeispiele und Analysen, alternative Werbekampagnen12. Kommunikationsmarketing IV - Public Relations und Verkaufsförderung13. Evaluation, Abschlussdiskussion
Získané způsobilosti
Student si zdokonalí své komunikativní dovednosti v mluveném i psaném odborném projevu v oblasti hospodářské sféry. Na základě práce s různými typy ekonomicky zaměřených textů si rozšíří své znalosti odborné terminologie a dále upevní své jazykové kompetence jak při produkci, tak při reprodukci mluvených i psaných textů s hospodářskou tématikou. Zlepší také své schopnosti odborné argumentace a prezentace.Student se naučí aplikovat teoretické poznatky v oblasti analýzy trhu, reklamy a public relations.
Literatura
BECKER, N. / BRAUNERT, J. Dialog Beruf 3. München, 2010. FEARNS, A. / LÉVY-HILLERICH, D. Kommunikation in der Wirtschaft. Plzeň, Berlin, 2009. ISBN 978-80-7238-893-6.EISMANN, V. Wirtschaftskommunikation Deutsch. Neu. Berlin, München u. a., 2008. ISBN 978-3-468-90465-3.Markt. Materialien aus der Presse. Goethe Institut München. BUHLMANN, R. u.a. Wirtschaftsdeutsch von A bis Z. Neubearbeitung. München, 2008. RIEGLER-POYET, M. Das Testbuch Wirtschaftsdeutsch. Berlin und München: Langenscheidt, 2000. ASHAUER, G. Grundwissen Wirtschaft. Stuttgart: Klett Verlag, 1995. ACHILLEUS, U. und Kol. Marktplatz. Deutsche Sprache in der Wirtschaft. Köln: Labonte, Büro für Verlagsmarketing, 1998. HÖPPNEROVÁ, V. Němčina v hospodářství. Praha: Ekopress, 1999. CONLIN, C. Unternehmen Deutsch. München: Klett Edition Deutsch, 1995. SCHMITZ, W./MARTELLY, I. Wirtschaft aus der Zeitung. München: Klett Edition Deutsch, 1993. HÖPPNEROVÁ, V. Wirtschaftsdeutsch für Fortgeschrittene. Praha: Ekopress, 2002. PUCHARSKI, A./UNGER-ULLMANN, D. Wirtschaftsdeutsch von A bis CZ. Brno: MU, 2001.
Požadavky
- pravidelná účast na výuce- aktivní účast na diskusích k předneseným referátům a plnění dílčích úkolů (práce s texty, lexikální a gramatická cvičení)- předvedení prezentace PowerPoint v rámci zadaného referátu - příprava na výstup v semináři (práce se sekundární literaturou, porozumění a analýza textu)- úspěšné absolvování závěrečného zkouškového testu s min. 60 %
Garant
Mgr. Martin Mostýn, Ph.D.