Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Němčina pro hospodářskou sféru 3 (KGE / ANEH3)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KGE / ANEH3 - Němčina pro hospodářskou sféru 3, Filozofická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Einführung, Stoff- und Referatsverteilung; Einstieg ins Marketing2. Markterschließung - Fallbeispiel3. Grundlagen der Marktforschung I4. Grundlagen der Marktforschung II5. Methoden der Marktforschung, Kaufverhalten und Kaufgewohnheiten6. Absatz und Marketing, Marketingmix7. Marketing in der Praxis, Distributionspolitik8. Marketingmix - Präsentationen9. Kommunikationsmarketing I - Werbung10. Kommunikationsmarketing II - Trends auf dem Werbemarkt11. Kommunikationsmarketing III - Fallbeispiele und Analysen, alternative Werbekampagnen12. Kommunikationsmarketing IV - Public Relations und Verkaufsförderung13. Evaluation, Abschlussdiskussion

Získané způsobilosti

Student si zdokonalí své komunikativní dovednosti v mluveném i psaném odborném projevu v oblasti hospodářské sféry. Na základě práce s různými typy ekonomicky zaměřených textů si rozšíří své znalosti odborné terminologie a dále upevní své jazykové kompetence jak při produkci, tak při reprodukci mluvených i psaných textů s hospodářskou tématikou. Zlepší také své schopnosti odborné argumentace a prezentace.Student se naučí aplikovat teoretické poznatky v oblasti analýzy trhu, reklamy a public relations.

Literatura

BECKER, N. / BRAUNERT, J. Dialog Beruf 3. München, 2010. FEARNS, A. / LÉVY-HILLERICH, D. Kommunikation in der Wirtschaft. Plzeň, Berlin, 2009. ISBN 978-80-7238-893-6.EISMANN, V. Wirtschaftskommunikation Deutsch. Neu. Berlin, München u. a., 2008. ISBN 978-3-468-90465-3.Markt. Materialien aus der Presse. Goethe Institut München. BUHLMANN, R. u.a. Wirtschaftsdeutsch von A bis Z. Neubearbeitung. München, 2008. BECKER, N. / BRAUNERT, J. Alltag, Beruf & Co. 6. München, 2011. RIEGLER-POYET, M. Das Testbuch Wirtschaftsdeutsch. Berlin und München: Langenscheidt, 2000. Zollondz, H.-D. Marketing-Mix: die sieben P des Marketings. Berlin, 2008. BUSCHER, H. und Kol. Wirtschaft heute. Bonn: Bundeszentrale für politische Bildung, 2003. HÖPPNEROVÁ, V. Wirtschaftsdeutsch für Fortgeschrittene. Praha: Ekopress, 2002. PUCHARSKI, A./UNGER-ULLMANN, D. Wirtschaftsdeutsch von A bis CZ. Brno: MU, 2001.

Požadavky

- pravidelná účast na výuce- aktivní účast na diskusích k předneseným referátům a plnění dílčích úkolů (práce s texty, lexikální a gramatická cvičení)- předvedení prezentace PowerPoint v rámci zadaného referátu - příprava na výstup v semináři (práce se sekundární literaturou, porozumění a analýza textu)- úspěšné absolvování závěrečného zkouškového testu s min. 60 % úspěšností

Garant

Mgr. Martin Mostýn, Ph.D.