Předmět Praktický jazyk 2 (KRO / BPRA2)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KRO / BPRA2 - Praktický jazyk 2, Filozofická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Symbol O označuje práci zaměřenou na kompetence porozumění a produkce v ústní formě.Symbol E označuje práci zaměřenou na kompetence porozumění a produkce v psané formě.1. Faire une description détaillée de données quotidiennes de son environnement (personnes fréquentées, lieux,...). [O/E]2. Décrire des activitées passées et des expériences personnelles. [O/E]3. Décrire des occupations quotidiennes et des habitudes. [O/E]4. Expliquer des projets et leur organisation. [O/E]5. Faire part de ses gouts et de ses dégouts ; exprimer ses sentiments.[O/E]6. Faire une description sommaires d'événements et d'activités.[O/E]7. Utiliser une langue descriptive simple pour parler d'objets et d'animaux familiers. [O/E]8. Mener a bien un bref entretien sur son état de santé, demander conseils a un docteur ou un pharmacien. [O]9. Maîtriser le vocabulaire alimentaire courant, décrire ou commander un menu. [O/E]10. Savoir rédiger une lettre de demande de renseignements, en respectant la forme et les formules d'usage. [E]11. Mener un court entretien téléphonique. [O]12. Savoir s'orienter globalement sur un site internet. [E]13. Maîtriser la communication de base du courrier électronique. [E]
Získané způsobilosti
Student je schopen diskutovat na aktuální téma a umí stručně vyjádřit svůj názor. Dokáže hovořit o svých zájmech. Je způsobilý sepsat souvislý text na různá témata, např. osobní i úřední dopis. Rozumí cizojazyčnému projevu na jednoduché úrovni (témata pojednávající o běžném životě, s nimiž se seznamuje). Je schopen vyhledávat informace v jednoduchých článcích z tisku.
Literatura
BESCHERELLE, P. Bescherelle: Conjugaison, orthographe, grammaire. Paris, 1997. SALINS, G. Grammaire pour l enseignement/apprentissage du FLE. Paris, 1994. NIOBEY, G. Répertoire analogique. Paris, 1997. GIRODET, J. Dictionnaire Bordas des pieges et difficultés de la langue française. Paris, 2001. BOUSSINOT, A. Dictionnaire des synonymes, analogies et antonymes. Paris, 2000. CAMPA, A., BAYLON, CH., MESTREIT, C., MURILLO, J., TOST, M. Forum - niveau 2. Paris, 2001. WEISSE, F. Jouer, communiquer, apprendre. Paris, 2002. GREVISSE, M. Le Français correct, guide pratique. Paris, 1998. LANCIEN, T. Le multimédia. Paris, 1998. ASDIFLE. Les Cahiers de l ASDIFLE N°9 Multimédia et français langue étrangere. Paris, 1998. BARBOT, M.-J. Objectif réussite: DELF Nouvelle formule, livre de l éleve. Paris, 2001.
Požadavky
Od studenta se vyžaduje aktivní účast na cvičeních (min. přítomnost 80%), vypracování 3 zadaných písemných prací ve francouzském jazyce, přednesení referátu na stanovené téma a úspěšné absolvování závěrečného semestrálního testu (75%).
Garant
Mgr. Geoffroy Yrieix Bletton
Vyučující
Mgr. Geoffroy Yrieix Bletton