Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Praktický jazyk 4 (KRO / BPRA4)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KRO / BPRA4 - Praktický jazyk 4, Filozofická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Symbol O označuje práci zaměřenou na kompetence porozumění a produkce v ústní formě.Symbol E označuje práci zaměřenou na kompetence porozumění a produkce v psané formě.1. Réaliser des échanges culturels : parler des échanges scolaires entre pays. [O]2. Savoir rédiger une lettre personnelle décrivant en détail expériences, sentiments et événements. [E]3. Les vacances : décrire en détails des activités de loisirs et des événements. [O]4. Savoir rédiger un message électronique courant en respectant les formes et les codes.[E]5. Le voyage a l'étranger : savoir faire part d'impressions et de surprises. [O]6. Savoir rédiger une lettre de réclamation en respectant les formes et les formules.[E]7. Participer a un débat : les minorités éthniques de la République tcheque en question.[O]8. Comprendre un document visuel ou vidéo informatif : exercices a partir de la publicité.[O/E]9. Comment réformer le systeme scolaire et universitaire : mener un débat informel. [O]10. La mondialisation : décrire dans un langage courant les changements généraux de la société. [O]11. Apprendre a lire des articles de journaux : lire pour s'informer et discuter.[O/E]12. Lire et comprendre des instructions : savoir utiliser un mode d'emploi. [E]13. Réussir une communication téléphonique : échanger des informations courantes, poser des questions pertinentes. [O]

Získané způsobilosti

Po absolvování tohoto kurzu bude student schopen přednést argumenty k aktuálním tématům, rozvíjet argumentaci, prezentovat svůj názor a reagovat na názor jiné osoby. Bude schopen vytvořit strukturovanou a poměrně detailní prezentaci na předem vybrané téma. Bude umět napsat strukturované texty na různá témata, zejména oficiální dopisy.Porozumí mluvenému jazyku, ať už v přímém kontaktu nebo reprodukovanému z rádia, týkajícího se obecně známých témat nebo jiných témat týkajících se osobního, společenského nebo profesního života. Student bude umět čerpat informace z poměrně jednoduchých novinových článků.

Literatura

BONIFACE, C. BONIFACE, C. Atelier d écriture, mode d emploi, guide pratique de l animateur. Paris, 1999. GERMAIN, C. La compréhension orale. Paris, 1999. LHOTE, E. Enseigner l oral en intéraction: percevoir, écouter, comprendre. Paris, 1995. AKYUS, A. Exercices d oral en contexte, niveau intermédiaire, corrigés. Paris, 2002. AKYUS, A. Exercices d oral en contexte, niveau intermédiaire, livre de l éleve. Paris, 2002. CAMPA, A., BAYLON, CH., MESTREIT, C., MURILLO, J., TOST, M. Forum - niveau 2. Paris, 2001. GALISSON, R. La formation en question. Paris, 1999. BUCKBY, M. Le français par la publicité ; vidéo PAL. Paris, 2003. GRUNEBERG, A. Le français par la publicité (livret pédagogique). Paris, 1998. HILTON, V. L évaluation en FLE. Paris, 2003. MESANA-ALAIS, C. 10 modules pour la production écrite. Paris, 2001.

Požadavky

Od studenta se vyžaduje aktivní účast na cvičeních (min. přítomnost 80%), vypracování všech zadaných písemných prací ve francouzském jazyce a úspěšné absolvování semestrálního závěrečného testu (75%).

Garant

Mgr. Geoffroy Yrieix Bletton

Vyučující

Mgr. Geoffroy Yrieix Bletton