Předmět Praktický jazyk 6 (KRO / CPRA6)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KRO / CPRA6 - Praktický jazyk 6, Filozofická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Le travail comme insertion sociale2. Le travail comme insertion sociale (suite)3. Découvrir l'autre dans les différences culturelles4. Découvrir l'autre dans les différences culturelles5. L'intégration dans les sociétés contemporaines6. Réflexions sur l'enseignement supérieur7. Les langues et la construction de l'Europe8. Le cadre européen commun de référence des langues9. Révision
Získané způsobilosti
Po absolvování tohoto kurzu bude student schopen přednést argumenty k aktuálním tématům, rozvíjet argumentaci, prezentovat a obhájit svůj názor a reagovat na názor jiné osoby. Bude schopen vytvořit strukturovanou a poměrně detailní prezentaci na předem zadané téma. Napíše strukturované a jasně formulované texty na různá témata. Zejména bude schopen vytvořit písemné práce na témata, která byla předem probrána.Student porozumí mluvenému projevu jakéhokoli typu. Bude umět číst různé novinové články, vymezit jejich hlavní i vedlejší myšlenky a ty pak detailně zprostředkovat jiné osobě.
Literatura
BATTAGLIA, C. La dissertation: rédiger un texte argumentatif. Paris: Ellipses, 1998. BRILLANT, C., BAZOU, V., RACINE, R., SCHENKER, J.-C. Le nouvel édito. Didier, 2010. SIMONET, R. Comment réussir un exposé oral. Paris, 2000. GIRODET, J. Dictionnaire Bordas des pieges et difficultés de la langue française. Paris, 2001. GIROLAMI, A. Les niveaux actuels dans la pratique du langage oral et écrit. Paris, 1997. FRANCOIS, F. Pratiques de l oral: dialogue, jeu et variation des figures du sens. Paris, 1993. FAYET. 10 méthodes clefs pour communiquer a l écrit comme a l oral. Paris, 2000. Conseil de l´Europe - Conseil de la coopération culturelle. Un cadre européen commun de référence pour les langues (Apprendre, enseigner, évaluer). Bruxelles, 2000.
Požadavky
Od studenta se vyžaduje aktivní účast na cvičeních, vypracování všech zadaných písemných prací a absolvování závěrečného semestrálního testu, který prověří úroveň písemného projevu a schopnost argumentace.
Garant
Mgr. Guilaine Becker
Vyučující
Mgr. Guilaine Becker