Předmět Praktický jazyk 3 (KRO / NPRA3)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KRO / NPRA3 - Praktický jazyk 3, Filozofická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Symbol O označuje práci zaměřenou na kompetence porozumění a produkce v ústní formě.Symbol E označuje práci zaměřenou na kompetence porozumění a produkce v psané formě.1. Mener une interview, en mettant en valeur le point discuté. [O]2. Mener un entretien d'embauche ; etre interviewé. [O]3. Exposer et critiquer une politique dans ses détails et nuances. [O/E]4. Rédiger puis exposer un discours de type officiel dans un cadre donné. [O/E]5. Ecrire une lettre personnelle en jouant avec le style. [E]6. Travailler le registre allusif et humouristique. [O/E]7. Suivre une discussion ou une émission en argot. [O]8. Ecrire un texte de fiction : confirmer un style sur et personnel. [E]9. Suivre une émission télévisée en langage familier. [O]10. Faire un exposé clair dans le cadre d'une réunion de travail. [O/E]11. Les évolutions de la vie conjugale : défendre son point de vue avec vigueur. [O]12. Ecrire une lettre de motivation structurée. [E]13. Savoir jouer avec le langage des jeunes. [O/E]
Získané způsobilosti
Po absolvování kurzu bude student schopen argumentovat a diskutovat na dané téma, vyjádřit svůj názor, obhájit ho a reagovat na názory ostatních. Bude umět sestavit jasnou, strukturovanou a detailní prezentaci na složité téma. Bude schopen napsat strukturovaný a propracovaný text, zvláště esej, a také bude umět sestavit résumé. Student se rovněž zdokonalí v poslechu (porozumí audiovizuálním dokumentům různých jazykových registrů a konferencím) a v četbě (zvláště složitějších a specializovaných novinových článků).
Literatura
LEEMAN, D. Apprendre a rédiger. Paris, 1988. BEAUDET, S. Le DALF: entraînement a la compréhension orale. Paris, 1993. DEVAUX, G. Se préparer a l oral. Paris, 1998. ROUX, P-Y. Annales du DALF. Paris, 1992. LEEMAN, D. Apprendre a rédiger. Paris, 1988. MONTEMONT, J-L. DALF B1-B4: 450 activités. Paris, 2001. LANCIEN, T. Evolution de l enseignement des langues. Paris, 1993. NISHIMATA. Exposé sur un sujet de culture générale. Paris, 2000. DOIGNEAUX, P. Expression écrite et culture générale. Paris, 1999. nullnullPUREN, C. La didactique des langues croisée des méthodes. Paris, 2003. BEAUDET, S. Le DALF: entraînement a la compréhension orale. Paris, 1993. GUINOT, H. L exposé oral - 19 fiches. Paris, 1999. ROUX, P-Y. Annales du DALF. Paris, 1992. PUREN, C. La didactique des langues croisée des méthodes. Paris, 2003.
Požadavky
Podmínkou pro přistoupení ke zkoušce je studentova aktivní účast ve cvičeních (min. 80%), vypracovaní všech zadaných písemných prací. Předmětem hodnocení u ústní zkoušky je obsahové zvládnutí zadaných témat a zejména samotný jazykový projev studenta.
Garant
Mgr. Geoffroy Yrieix Bletton
Vyučující
Mgr. Geoffroy Yrieix Bletton