Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Didaktika španělštiny 1 (KRS / CDID1)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KRS / CDID1 - Didaktika španělštiny 1, Filozofická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Úvod do studia: glosář pojmů, jazykové dokumenty MŠMT a dalších institucí, rámcový vzdělávací program, průřezová témata, komunikativní kompetence, charakteristika základních jazykových dovedností.2. Ústní projev - obecné informace.3. Ústní projev na úrovni A1, A2, B1.4. Ústní projev na úrovni B2, C1, C2.5. Poslech s porozuměním - obecné informace.6. Poslech s porozuměním na úrovni A1, A2, B1.7. Poslech s porozuměním na úrovni B2, C1, C2.8. Přístupy k výuce E.L.E.9. Problematika získávání jazykové kompetence: slovesa ser/estar, vyjadřování minulosti, souslednost časová.10. Problematika získávání jazykové kompetence: subjuntiv, probabilitiv.11. Jazyková učebna: práce s audiovizuální technikou.12. Kultura hispanofonních zemí v hodinách E.L.E.13. Interferenční jevy a překlad: systémové srovnání češtiny a španělštiny, význam překladu a jeho užití v hodinách E.L.E., kritický přístup k překladu jako vyučovací metodě.

Získané způsobilosti

Absolvováním předmětu student získá základy didaktiky španělštiny jako cizího jazyka. Ovládá metodiku nácviku řečových dovedností - mluvení a poslechu s porozuměním. Je informován o školské praxi a obecně o metodologických přístupech uplatňovaných na střední škole.

Literatura

null

Požadavky

Výuka předmětu je zakončena zápočtem, který je studentovi udělen za vypracování dvou korespondenčních úkolů v termínu staneveném vyučujícím.

Garant

Mgr. Jana Veselá, Ph.D.

Vyučující

Mgr. Kornélia MachováMgr. Jana Veselá, Ph.D.