Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Španělština 3 (KRS / KSPA3)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KRS / KSPA3 - Španělština 3, Filozofická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Úvodní tutoriál. Opakování probraného učiva z předmětu KRS/KSPA2. Organizace výuky.2. Lekce 1. En el colegio - vyjadřování povinnosti a nutnosti, slovesa TENER QUE a DEBER.3. Lekce 1. En el colegio - španělské zdvořilostní vyjadřování pomocí zájmena USTED.4. Lekce 2. Por la maňana - slovesné perifráze, složený přísudek, zvratná slovesa ve složeném přísudku, člen určitý a neurčitý.5. Lekce 2. Por la maňana - členy před podstatnými jmény, nepravidelná slovesa, předmět přímý s předložkou A u osob.6. Druhý tutoriál. Vyhodnocení vypracovaných úkolů. Procvičování složitějších a problematických gramatických struktur. Nácvik konverzačních dovedností.7. Lekce 3. De compras - základní obraty při nakupování v obchodě, tázací zájmeno ?cuánto?, slovní zásoba spojená s nákupem potravin.8. Lekce 3. De compras - slovní zásoba dávek a měr, vztažné výrazy "el que, la que, los que, las que".9. Lekce 4. En una tienda de ropa - sloveso PREFERIR, tázací zájmena ?QUÉ? a ?CUÁL?, vazba ?de qué + substantivum...? Zadání korespondenčího úkolu.10. Lekce 4. En una tienda de ropa - slovní zásoba oblečení, sloveso GUSTAR a QUEDAR, zájmena nepřímého předmětu (třetího pádu).11. Lekce 5. ?Cómo me queda? - nepřímý předmět, přízvučná zájmena, nepřízvučná zájmena a slovesas nepřímým předmětem.12. Opakovací lekce z e-learningového textu.13. Závěrečný tutoriál. Vyhodnocení korespondenčních úkolů.

Získané způsobilosti

Student se umí vyjadřovat španělsky v komunikačních situacích: nakupování, telefonování, ubytování, umí hovořit o své rodině, zájmech, umí popisovat své stavy a vlastnosti. Umí konverzovat takovými konverzačními obraty, které jsou typické pro španělský dialog. Student je samostatným uživatelem jazyka. Je na tolik samostatný, že dokáže sám vyhledávat další gramatického jevy a slovní zásobu a svůj jazykový projev vylepšovat.

Literatura

www.portal.osu.czBÁEZ SAN JOSÉ, V a kol. Moderní gramatika španělštiny. Plzeň: Fraus, 1999. CASTRO, F. Nuevo Ven 1. Libro de alumno. Madrid: Edelsa, 2004. CASTRO, F. Nuevo Ven 1. Libro de ejercicios. Madrid: Edelsa, 2004.

Požadavky

Výuka předmětu je ukončena písemným testem. Student může absolvovat test pouze po odevzdání příslušných korespondenčích úkolů, které jsou zadány v určeném výukovém týdnu a dále splnit veškeré povinnosti, které jsou uvedeny v harmonogramu, jenž je studentovi zaslán na začátku semestru. Zápočet je studentovi přidělen za dosažení alespoň 70 % z celkového počtu bodů.

Garant

Mgr. Irena Fialová, Ph.D.

Vyučující

Mgr. Irena Fialová, Ph.D.