Předmět Španělština pro hospodářskou sféru 2 (KRS / PSHS2)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KRS / PSHS2 - Španělština pro hospodářskou sféru 2, Filozofická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
I. UNIÓN EUROPEA II.1. Los motivos principales de la vinculación de Espaňa a la Unión Europea.2. La convergencia con la Unión Europea.3. La República Checa en la UE.4. El comercio entre Espaňa y el resto de los países de la UE.II. ORGANIZACIÓN ADMINISTRATIVO - COMERCIAL.5.-7. Organización general de una empresa.8. El secretariado.III. Marketing, publicidad y distribución.9. Términos, palabras clave, técnicas y métodos para entender mejor el lenguaje del marketing.10.-11. La publicidad.Marketing y publicidad.Desarrollo de la campaňa publicitaria (la estrategia, investigación).12. Publicidad en televisión, en medios impresos.13. Términos para conocer el idioma que se habla hoy en publicidad.
Získané způsobilosti
Student získá hlubší znalost o EU a o fungování mechanismů tržní ekonomiky. Osvojí si poznatky z oblasti marketingu prodeje. Zná nejběžnější formy reklamy výrobků na trhu. Orientuje se v terminologii a stylistických jevech z oblasti podniku, marketingu a reklamy.
Literatura
IRIARTE, E., NÚŇEZ, E. Empresa siglo XXI. Desarrollo de destrezas en el ámbito del espaňol de los negocios. B2 - C1. Libro del Alumno, libro de Claves. Madrid: Edinumen, 2008. JUAN, O., PRADA, DE M., ZARAGOZA, A. En equipo.es 2.Curso de espaňol de los negocios. Intermedio, B1 - B2, Libro del Alumno, Libro de Ejercicios + CD. Madrid: Editorial Edinumen, 2006. HLAVIČKOVÁ, V., MACÍKOVÁ, O., MLÝNKOVÁ, L. Introducción al Espaňol de los negocios. Praha: VŠE, 2005. MACHOVÁ, K. Lecturas espaňolas de turismo. Ostrava: FF OU, 2009. MACHOVÁ, K. Obchodní korespondence ve španělštině. Brno: Computer Press, 2008. FAJARDO, M., GONZÁLEZ, S. Marca registrada (espaňol para los negocios). Madrid: Universidad de Salamanca y Santillana, 1995. AGUIRRE, B., HERNÁNDEZ, C. El lenguaje administrativo y comercial. Madrid: SGEL, 1990. Revistas: Economics, Capital, Emprendedores, Distribución y Consumo. AGUIRRE, B., GÓMEZ DE ENTERRÍA, J. Secretariado. Madrid: SGEL, 1995.
Požadavky
Předmět je ukončen zkouškou. Ke zkoušce postupuje student, který splnil požadavek aktivní, 80% účasti na cvičeních a za splnění úkolů zadaných vyučujícím (překlady textů, zvládnutí slovní zásoby). Zkouška se skládá ze dvou částí:Písemná část: faktografie, terminologie, překlady částí textu, požadovaná úspěšnost 70%.Ústní část: zodpovězení dvou otázek podle tematických okruhů KRS/HOBS1 a KRS/PSHS2.Obě části zkoušky probíhají ve španělštině.
Garant
prof. PhDr. Lubomír Bartoš, CSc.Mgr. Lukáš Hotový
Vyučující
prof. PhDr. Lubomír Bartoš, CSc.Mgr. Lukáš HotovýMgr. Lukáš Hotový