Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Ekonomika a řízení firmy 2 (KSE / FEKO2)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KSE / FEKO2 - Ekonomika a řízení firmy 2, Filozofická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Podnik v tržní ekonomice, jeho podstata a cíle.2. Vznik a založení podniku.3. Okolí podniku a jeho analýza.4. Charakteristika hlavních činností v podniku.5. Organizační struktura podniku.6. Management podniku.7. Marketing - podstata, historický vývoj.8. Marketingové prostředí a jeho analýza.9. Marketingový informační systém.10. Analýza kupního chování spotřebitelských trhů a trhu organizací.11. Marketingový mix - produkt,cena.12. Marketingový mix - distribuce, propagace.13. Marketingová strategie a taktika.

Získané způsobilosti

Student navazuje na znalosti nabyté z předmětu KPS/FEKO1.Po absolvování předmětu získává základní poznatky z oblasti podnikové ekonomiky.

Literatura

Halásková, R. Ekonomika a řízení firmy 1 (studijní opora). Ostrava: FF OU, 2004. Halásková, R. Ekonomika a řízení firmy 2 (studijní opora). Ostrava: FF OU, 2004. Starzycná, H. Ekonomika obchodu. Karviná: OPF, 2003. Donelly, J. H., Gibson, J. L., Ivancevich, J. M. Management. Praha: Grada Publishing, 2003. Kotler, P. Marketing management. 10. rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, 2003. Machková, H., Sato, A., Zamykalová, M. a kol. Mezinárodní obchod a marketing. Praha: Grada Publishing, 2003. Synek, M. a kol. Podniková ekonomika. Praha: C. H. Beck, 2007. Grublová, E. a kol. Podniková ekonomika. Ostrava: Repronis, 2001. Strobacka, K., Lehtinen, J. R. Řízení vztahů se zákazníky. Praha: Grada Publishing, 2003. Tomek, G., Vávrová, V. Výrobek a jeho úspěch na trhu. Praha: Grada Publishing, 2002.

Požadavky

Pro úspěšné splnění předmětu je podmínkou absolvování zápočtového testu.

Garant

Ing. Zdeněk Vavrečka, Ph.D.

Vyučující

Ing. Zdeněk Vavrečka, Ph.D.