Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Public Relations pro NNO (KSE / KPRNO)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KSE / KPRNO - Public Relations pro NNO, Filozofická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Přednášky:1. Úvod do PR - základní pojmy2. Interní PR v organizaci 3. Postavení organizace na veřejnosti, veřejné mínění 4. Systematická práce s veřejností 5. PR kampaně 6. Tisková média7. Rozhlas a televize8. Tiskoviny9. Publikace10. Péče o zákazníky11. PR a marketing12. Osobní komunikace a práce s veřejností13. VyjednáváníNáplň práce v seminářích:1. Základní pojmy, význam PR pro existenci NNO 2. Image organizace, organizační kultura3. Důvěryhodnost NNO, etika4. PR - audit, Cílové skupiny, analýza tržního prostředí5. Případová studia - PR kampaň6. Tiskové zprávy, komunikace s novináři, tisková konference7. Telefonické interview, televizní vystoupení8. Grafika a tisk 9. Časopisy, knížky, autorské texty10. Zásady a pravidla práce se zákazníky11. PR versus reklama12. Komunikační schopnosti, mapa komunikace13. Vyjednávání - praktické dovednosti

Získané způsobilosti

Studenti budou schopni vysvětlit význam public relations se zaměřením na specifika neziskového sektoru a NNO. Na základě těchto znalostí budou schopni blíže vysvětlit i význam jednotlivých nástrojů public relations pro existenci NNO.

Literatura

Mcintosh, D. A. Basic PR Guide for Charities. London, 1991. Neziskovky.cz. Šálek, M., Feřtek, T. Novináři nejsou zlí - mediální rukověť pro neziskové organizace. Praha, 2001. Čepelka, O. Práce s veřejností v nepodnikatelském sektoru. Liberec, 1997. Ali, M. Public relations: praktický průvodce pro neziskové organizace. Praha, 2003. Bergerová, M. Public relations v občanském sektoru (základní teze). Praha, 2001. Kinzey, R. E. Using Public Relations Strategies to Promote Your Nonprofit Organization. Binghampton, 1999. Kohout, J. Veřejné mínění, image a metody public relations. Praha, 1999. Brůhová, D. Vítejte v éteru. Praha, 2002. Pospíšil, P. Efektivní publik relations a media relations. Praha: Computer Press, 2002. Vtorek, J. Public relation jako ovlivňování mínění. Praha: Grada, 2007. Svoboda, V. Public relations moderně a účinně. Grada: Praha, 2006. ISBN 80-247-0564-8.

Požadavky

Zpracování seminární práce na zvolené téma, zápočtový test.

Garant

PhDr. Marek Schneider, Ph.D.

Vyučující

PhDr. Marek Schneider, Ph.D.