Předmět Kvalitat. a kvantitat. metody v praxi 1 (KSE / MKKP1)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KSE / MKKP1 - Kvalitat. a kvantitat. metody v praxi 1, Filozofická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1) Výzkumy pro potřeby akademického prostředí - základní výzkum, mezinárodní sociologická šetření (EVS, ESS, LFS, ISSP)2) Aplikovaný výzkum. Evaluační výzkumy.3) Výzkumy organizací, sociální klima, identita zaměstnanců.4) Testování zaměstnanců organizace metodou Mystery Client5) Výzkum trhu a satisfakční studie.6) Výzkumy v pedagogice (např. mezinárodní hodnocení žáků/studentů PISA)7) Výzkumy veřejného mínění pro potřeby veřejné správy (migrační stabilita, socio-patologické jevy)8) Výzkumy v rámci komunitního plánování9) Výzkumy kriminality a pocitu bezpečí10) Výzkumy trhu práce a v oblasti vzdělávaní11) Výzkum životních a profesních drah12) Analýza medií13) Diskuze
Získané způsobilosti
Absolventi kurzu získají základní praktické znalosti o realizaci sociologických výzkumů v jednotlivých typech úloh. Po úspěšném absolvování budou studenti schopni realizovat výzkumy, včetně jejich necenění a jednat s výzkumnou agenturou při zadání a průběhu výzkumu.
Literatura
KARLOF, B., OSTBLOM, S. Benchmarking. Praha: Victoria Publishing, 1993. ISBN 80-85865-23-8.DISMAN, M. Jak se vyrábí sociologická znalost. Příručka pro uživatele. Praha: Karolinum, 2002. ISBN 978-80-246-0139-7.HENDL, J. Přehled statistických metod : analýza a metaanalýza dat. Praha: Portál, 2009. ISBN 978-80-7367-482-3.BABBIE, E.R. The Practice of Social Research. 12 edition. Belemont: Wadsworth Publishing, 2009. ISBN 978-0495598411.PŘIBOVÁ, M. Marketingový výzkum v praxi. Praha : Grada, 1996. ISBN 8071692999.NENADÁL, J. Měření v systémech managementu jakosti. Praha: Management Press, 2001. ISBN 80-7261-054-6.LEA, S.E.G., TARPY, R.M., WEBLEY, P. Psychologie ekonomického chování. Praha: Grada Publishing, 1994. ISBN 80-85623-93-5.NEUMAN, W. L. Social Research Methods. Needham Heights: Allyn & Bacon, 2000. ISBN 0-205-29771-4.
Garant
doc. Ing. Lubor Hruška, Ph.D.
Vyučující
doc. Ing. Lubor Hruška, Ph.D.Ing. Marcela Šimková, MBA