Předmět Odborná praxe (KSE / ODPRA)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KSE / ODPRA - Odborná praxe, Filozofická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Agentura pro výzkum trhu - technické vybavení, personální obsazení, procesní systémy2. Základní pravidla pro pracovníky sběru dat - práce tazatele v terénu, práce telefonního operátora při telefonickém sběru dat na callcentru3. Praktická část - tazatel pro osobní rozhovor - proškolení, testovací dotazníky4. Praktická část - tazatel pro osobní rozhovor - osobní sběr dat5. Techniky a přístupy pro kontrolu práce tazatelů6. Praktická část - operátor pro telefonní rozhovor - proškolení, testovací dotazníky7. Praktická část - operátor pro telefonní rozhovor - telefonní sběr dat v callcentru8. Techniky a přístupy pro kontrolu práce telefonních operátorů9. Vklad dat, kontrola vkladu dat, příprava datové matice10. Vyhodnocení dat z výzkumu - jednorozměrná analýza11. Vyhodnocení dat z výzkumu - obsahová analýza otevřených otázek12. Tvorba závěrečné zprávy, komentáře, doporučení13. Prezentace výsledků výzkumu
Získané způsobilosti
Student bude mít hlubší orientaci v procesu výzkumu a jeho jednotlivých fází. V praktické rovině umí realizovat jednotlivé fáze sociologického výzkumu od stanovení hypotéz a definování problému až po interpretaci zjištěných závěrů.
Literatura
BÁRTOVÁ, H., BÁRTA, V., KOUDELKA, J. Chování spotřebitele a výzkum trhu. Praha: VŠ, 2004. ISBN bez ISBN.DISMAN, M. Jak se vyrábí sociologická znalost. Příručka pro uživatele. Praha: Karolinum, 2002. ISBN 978-80-246-0139-7.PŘIBOVÁ, M. Marketingový výzkum v praxi. Praha : Grada, 1996. ISBN 8071692999.KOZEL, R. a kol. Moderní marketingový výzkum. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 2006. ISBN 80-247-0966.HENDL, J. Přehled statistických metod : analýza a metaanalýza dat. Praha: Portál, 2009. ISBN 978-80-7367-482-3.HENDL, J. Přehled statistických metod zpracování dat. Praha: Portál, 2004. ISBN 80-7178-820-1.MALÝ, V. Marketingový výzkum: teorie a praxe. Praha : Oeconomica, 2008. ISBN 978-80-245-1326-3.PŘÍBOVÁ, M., MYNÁŘOVÁ, L., HINDLS, R., HRONOVÁ, S. Strategické řízení značky. Praha : Ekopress, 2000. ISBN 80-86119-27-0.KOMÁRKOVÁ, L., KOMÁREK, A., BÍNA, V. Základy analýzy dat a statistického úsudku s příklady. Praha: Oeconomica, 2007. ISBN 978-80-245-1227-3.
Požadavky
Předmět je zakončen zápočtem. Předpokladem jeho získání je aktivní účast na cvičeních a splnění individuálních požadavků zadaných vyučujícím.
Garant
Dr. phil. Nicole Horáková - Hirschlerová, M.A.
Vyučující
Dr. phil. Nicole Horáková - Hirschlerová, M.A.doc. Ing. Lubor Hruška, Ph.D.