Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Odborná praxe (KSE / ODPRA)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KSE / ODPRA - Odborná praxe, Filozofická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Agentura pro výzkum trhu - technické vybavení, personální obsazení, procesní systémy2. Základní pravidla pro pracovníky sběru dat - práce tazatele v terénu, práce telefonního operátora při telefonickém sběru dat na callcentru3. Praktická část - tazatel pro osobní rozhovor - proškolení, testovací dotazníky4. Praktická část - tazatel pro osobní rozhovor - osobní sběr dat5. Techniky a přístupy pro kontrolu práce tazatelů6. Praktická část - operátor pro telefonní rozhovor - proškolení, testovací dotazníky7. Praktická část - operátor pro telefonní rozhovor - telefonní sběr dat v callcentru8. Techniky a přístupy pro kontrolu práce telefonních operátorů9. Vklad dat, kontrola vkladu dat, příprava datové matice10. Vyhodnocení dat z výzkumu - jednorozměrná analýza11. Vyhodnocení dat z výzkumu - obsahová analýza otevřených otázek12. Tvorba závěrečné zprávy, komentáře, doporučení13. Prezentace výsledků výzkumu

Získané způsobilosti

Student bude mít hlubší orientaci v procesu výzkumu a jeho jednotlivých fází. V praktické rovině umí realizovat jednotlivé fáze sociologického výzkumu od stanovení hypotéz a definování problému až po interpretaci zjištěných závěrů.

Literatura

BÁRTOVÁ, H., BÁRTA, V., KOUDELKA, J. Chování spotřebitele a výzkum trhu. Praha: VŠ, 2004. ISBN bez ISBN.DISMAN, M. Jak se vyrábí sociologická znalost. Příručka pro uživatele. Praha: Karolinum, 2002. ISBN 978-80-246-0139-7.PŘIBOVÁ, M. Marketingový výzkum v praxi. Praha : Grada, 1996. ISBN 8071692999.KOZEL, R. a kol. Moderní marketingový výzkum. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 2006. ISBN 80-247-0966.HENDL, J. Přehled statistických metod : analýza a metaanalýza dat. Praha: Portál, 2009. ISBN 978-80-7367-482-3.HENDL, J. Přehled statistických metod zpracování dat. Praha: Portál, 2004. ISBN 80-7178-820-1.MALÝ, V. Marketingový výzkum: teorie a praxe. Praha : Oeconomica, 2008. ISBN 978-80-245-1326-3.PŘÍBOVÁ, M., MYNÁŘOVÁ, L., HINDLS, R., HRONOVÁ, S. Strategické řízení značky. Praha : Ekopress, 2000. ISBN 80-86119-27-0.KOMÁRKOVÁ, L., KOMÁREK, A., BÍNA, V. Základy analýzy dat a statistického úsudku s příklady. Praha: Oeconomica, 2007. ISBN 978-80-245-1227-3.

Požadavky

Předmět je zakončen zápočtem. Předpokladem jeho získání je aktivní účast na cvičeních a splnění individuálních požadavků zadaných vyučujícím.

Garant

Dr. phil. Nicole Horáková - Hirschlerová, M.A.

Vyučující

Dr. phil. Nicole Horáková - Hirschlerová, M.A.doc. Ing. Lubor Hruška, Ph.D.