Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Public relations v neziskovém sektoru (KSE / PRVOR)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KSE / PRVOR - Public relations v neziskovém sektoru, Filozofická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Přednášky:1. Úvod do PR - základní pojmy2. Interní PR v organizaci3. Postavení organizace na veřejnosti, veřejné mínění4. Systematická práce s veřejností5. PR kampaně6. Tisková média7. Rozhlas a televize8. Tiskoviny9. Publikace10. Péče oZákazníky11. PR a marketing12. Osobní komunikace a práce s veřejností13. VyjednáváníSemináře:1. Základní pojmy, význam PR pro organizace působící ve veřejném sektoru2. Image organizace, organizační kultura3. Důvěryhodnost organizací, etika4. PR - audit, Cílové skupiny, analýza tržního prostředí5. Případové studie - PR kampaň6. Tiskové zprávy, komunikace s novináři, tisková konference7. Telefonické interview, televizní vystoupení8. Grafika a tisk9. Časopisy, knížky, autorské texty10. Zásady a pravidla práce se zákazníky11. PR versus reklama12. Komunikační schopnosti, mapa komunikace13. Vyjednávání - praktické dovednosti

Získané způsobilosti

Studenti budou schopni vysvětlit význam public relations se zaměřením na specifika veřejného sektoru. Na základě těchto znalostí budou schopni blíže vysvětlit i význam jednotlivých nástrojů public relations pro společnosti působící ve veřejném sektoru.

Literatura

Mcintosh, D. A Basic PR Guide for Charities. London, 1991. POSPÍŠIL, P. Efektivní Public Relations a Media Relations. Praha: Computer Press, 2002. ISBN 80-7226-823-6.ŠINDLER, P. Event marketing - Jak využít emoce v marketingové komunikaci. Praha: Grada, 2003. ISBN 80-247-0646-6.VYSEKALOVÁ, J., MIKEŠ, J. Image a firemní identita. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2790-5.BEDNÁŘ, V. Krizová komunikace s médii. Grada, Praha, 2012. ISBN 978-80-247-3780-5.FORET, M. Marketingová komunikace. Brno: Computer Press 3. vyd., 2011. ISBN 978-80-251-3432-0.Caywood, Clark, L. Public relations: řízená komunikace podniku s veřejností. Brno: Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-886-4.Bergerová, M. Public relations v občanském sektoru (základní teze). Praha, 2001. L´ETANG, J. Public Relations: Základní teorie, praxe, kritické přístupy. Praha: Portál, 2009. ISBN 978-80-7367-596-7.CLOW, K., BAACK, D.. Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2008. ISBN 978-80-251-1769-9.KINZEY, R.E. Using Public Relations Strategies to Promote Your Nonprofit Organization. Binghampton, 1999. Kohout, J. Veřejné mínění, image a metody public relations. Praha, 1999. Vtorek, J. Public relation jako ovlivňování mínění. Praha: Grada, 2007. Svoboda, V. Public relations moderně a účinně. Grada: Praha, 2006. ISBN 80-247-0564-8.Brůhová, D. Vítejte v éteru. Praha, 2002.

Požadavky

Aktivní účast na seminářích na základě prostudované literatury zpracování seminární práce. Pro úspěšné absolvování předmětu je nutná i prezentace zvolného tématu na semináři ve stanoveném termínu.

Garant

PhDr. Marek Schneider, Ph.D.

Vyučující

PhDr. Marek Schneider, Ph.D.PhDr. Marek Schneider, Ph.D.