Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing pro sociální správu (KAM / 4MARK)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KAM / 4MARK - Marketing pro sociální správu, Fakulta sociálních studií, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Podstata a význam marketingu pro sociální správu. 2. Vývojové koncepce marketingu a sociální marketing 3. Marketingové procesy v sociální správě. 4. Analýza marketingového prostředí pro potřeby sociální správy. 5. Marketingový výzkum pro sociální správu. 6. Marketingový informační systém v sociální správě. 7. Marketingový mix sociální správy. 8. Marketingové pojetí služeb v sociální správě. 9. Specifika cen a úhrad za služby v sociální oblasti. 10. Marketingová komunikace v sociální správě. 11. Reklama a přímý marketing v sociální správě. 12. Lidé ve službách sociální správy. 13. Proces marketingového řízení v sociální správě.

Získané způsobilosti

Student uplatňuje znalosti a dovednosti z oblasti marketingu uplatnitelné v sociální správě. Student se orientuje v analýzách marketingového prostředí, nástrojích marketingového mixu s důrazem na lidský faktor ve službách a srovnává možnosti praktického využití nástrojů marketingové komunikace v sociální sféře.

Literatura

Ako organizovať efektívne. Bratislava: Nadácia pre podporu lokálnej demokracie, 1996. KOTLER, P., de BES, F. Inovativní marketing. Jak kreativním myšlením vítězit u zákazníků. Praha: Grada Publishing, 2005. GEERTZ, C. Interpretace kultur. Praha: Slon, 2000. DOBEŠ, M. et al. Kuchařka marketingu pro vzdělávací instituce. Praha: NÚV, 2012. KOTLER, P. Marketing management. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0016-6.KOTLER, P. Marketing od A do Z. Praha : Management Press, 2003. ISBN 80-726-1082-1.VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. Efektivně a moderně. Praha: Grada Publishing, 2014. PELSMACKER, De, P. et al. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2003. Musil, L. Ráda bych Vám pomohla, ale: dilemata práce s klienty v organizacích. Brno: Marek Zeman, 2004. ISBN 80-903070-1-9.Keller, J. Sociologie organizace a byrokracie. Praha : SLON, 2007. KOTLER, P., CASLIONE, J. A. Chaotika. Řízení a marketing firmy v éře turbulencí. Brno: Computer Press, 2009. Lovelock, C. Marketing of Services. Prentice Hall International, 1995. MOLEK, J. Marketing sociálních služeb. Praha: VÚPSV, 2009. FISCHER, M. Sozialmarketing für Non-Profit Organisationen. Zürich: Orell Füssli, 2000.

Požadavky

1) Průběžné osvojování teoretických poznatků z povinné literatury, která je uvedena v tomto sylabu. 2) Zpracování průběžných prací zaměřených na problematiku Marketingu pro sociální správu, které je podmínkou pro přihlášení ke zkoušce. Témata průběžných prací a požadavky na jejich splnění (formální náležitosti, rozsah, termín splnění atd.) budou zadány v rámci prvního tutoriálu (ve specifických případech na individuální konzultaci).3) Úspěšné absolvování kombinované zkoušky

Garant

Doc.Dr.Ing. Hana Filipczyková

Vyučující

Mgr. Roman BalážIng. Tomáš TykvaMgr. Roman BalážIng. Tomáš Tykva