Předmět Marketing pro sociální správu (KAM / 5MARK)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KAM / 5MARK - Marketing pro sociální správu, Fakulta sociálních studií, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Podstata a význam marketingu pro sociální správu.2. Vývojové koncepce marketingu a sociální marketing3. Marketingové procesy v sociální správě.4. Analýza marketingového prostředí pro potřeby sociální správy.5. Marketingový výzkum pro sociální správu.6. Marketingový informační systém v sociální správě.7. Marketingový mix sociální správy.8. Marketingové pojetí služeb v sociální správě.9. Specifika cen a úhrad za služby v sociální oblasti.10. Marketingová komunikace v sociální správě.11. Reklama a přímý marketing v sociální správě.12. Lidé ve službách sociální správy.13. Proces marketingového řízení v sociální správě.
Literatura
Ako organizovať efektívne. Bratislava: Nadácia pre podporu lokálnej demokracie, 1996. KOTLER, P., de BES, F. Inovativní marketing. Jak kreativním myšlením vítězit u zákazníků. Praha: Grada Publishing, 2005. GEERTZ, C. Interpretace kultur. Praha: Slon, 2000. DOBEŠ, M. et al. Kuchařka marketingu pro vzdělávací instituce. Praha: NÚV, 2012. KOTLER, P. Marketing management. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0016-6.KOTLER, P. Marketing od A do Z. Praha : Management Press, 2003. ISBN 80-726-1082-1.VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. Efektivně a moderně. Praha: Grada Publishing, 2014. PELSMACKER, De, P. et al. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2003. Musil, L. Ráda bych Vám pomohla, ale: dilemata práce s klienty v organizacích. Brno: Marek Zeman, 2004. ISBN 80-903070-1-9.Keller, J. Sociologie organizace a byrokracie. Praha : SLON, 2007. KOTLER, P., CASLIONE, J. A. Chaotika. Řízení a marketing firmy v éře turbulencí. Brno: Computer Press, 2009. Lovelock, C. Marketing of Services. Prentice Hall International, 1995. MOLEK, J. Marketing sociálních služeb. Praha: VÚPSV, 2009. FISCHER, M. Sozialmarketing für Non-Profit Organisationen. Zürich: Orell Füssli, 2000.
Požadavky
1)Průběžné osvojování teoretických poznatků z povinné literatury, která je uvedena v tomto sylabu. 2)Zpracování průběžných prací zaměřených na problematiku Marketingu pro sociální správu, které je podmínkou pro přihlášení ke zkoušce. Témata průběžných prací a požadavky na jejich splnění (formální náležitosti, rozsah, termín splnění atd.) budou zadány v rámci prvního tutoriálu (ve specifických případech na individuální konzultaci).3)Úspěšné absolvování kombinované zkoušky sestává z úspěšného odevzdání průběžných prací (tj. odevzdání v odpovídajícím formátu, rozsahu a čase). Diskuse o průběžných pracích studujícího je východiskem ústní zkoušky.
Garant
Doc.Dr.Ing. Hana Filipczyková
Vyučující
Mgr. Roman BalážIng. Tomáš TykvaMgr. Roman BalážIng. Tomáš Tykva