Předmět Marketing ve zdravotnictví (KAM / MZDOK)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KAM / MZDOK - Marketing ve zdravotnictví, Fakulta sociálních studií, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
PřednáškyPodstata, pojetí a funkce marketingu.Marketingové řízení (proces, fáze) - metody marketingového plánování.Marketingové prostředí.Tržní mechanismus ve zdravotnictví.Kupní chování institucí - specifika, vlivy, kupní rozhodování.Marketingový výzkum - předmět, proces, segmentace trhu.Marketingový mix (tvorba a řízení).Produkt (vývoj a zavádění nových výrobků na trh) - marketingový program služeb.
Získané způsobilosti
Student se orientuje v teoretických poznatcích z oblasti marketingové koncepce. Student srovnává a řeší problémy spojené s poskytováním zdravotnických služeb.
Literatura
ZLÁMAL, J. Marketing ve zdravotnictví. vyd. Brno: NCONZO, 2006. ISBN 80-7013-441-0.FORET, M., PROCHÁZKA, P., URBÁNEK, T. Marketing základy a principy. vyd. Brno: Computer Press, 2005. ISBN 80-251-0790-6.GLADKIJ, I., a kol.:. Management ve zdravotnictví. Brno: Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-996-8.KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. vyd. Praha: Grada Publishing, 2004. ISBN 80-247-0513-3.
Požadavky
100% účast, zpracování seminární práce v rozsahu 3 - 5 stran, zpracování průběžných korespondenčních úkolů, písemný test
Garant
Doc.Dr.Ing. Hana Filipczyková
Vyučující
Doc.Dr.Ing. Hana FilipczykováIng. Tomáš TykvaIng. Šárka Zapletalová, Ph.D.