Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Nástroje komunikace s veřejností (KAS / 99NKV)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KAS / 99NKV - Nástroje komunikace s veřejností, Fakulta sociálních studií, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Komunikace ve veřejném sektoru, komunikační strategie2. Formy komunikace ve veřejném sektoru - nástroje a prostředky vnitřní komunikace3. Formy komunikace ve veřejném sektoru - nástroje a prostředky vnější komunikace4. Vztahy s veřejností, zapojování veřejnosti do rozhodovacího procesu5. Vztahy s veřejností, zapojování veřejnosti do rozhodovacího procesu6. Komunikace mezi subjekty zapojenými do procesu komunitního plánování7. Komunikace v neziskovém sektoru8. Vybrané nové trendy komunikace vytváření zájmových komunit na veřejných portálech, sociální sítě, guerilla marketing, virální marketing9. Vybrané nové trendy komunikace vytváření zájmových komunit na veřejných portálech, sociální sítě, guerilla marketing, virální marketing10. Marketing událostí11. Webové stránky12. Výroční zpráva13. Hodnocení výstupů

Získané způsobilosti

- schopnost používat vhodné komunikační strategie- schopnost komunikace se subjekty zapojenými do komunitního plánování- schopnost komunikace v neziskovém sektoru- schopnost využívat vhodné nástroje komunikace v konkrétních situacích- schopnost zapojovat veřejnost do procesu komunitního plánování

Literatura

Němec, P. Public relations - Zásady komunikace s veřejností. Praha, 1993. Ftorek, J. Public relations jako ovlivňování mínění - Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat. Praha, 2012. Němec, P. Public relations: komunikace v konfliktních a krizových situacích. Praha : Management Press, 1999. Kohout, J. Veřejné mínění, image a metody public relations. Praha, 1999.

Požadavky

1. Aktivní účast na seminářích 2. Odevzdaní písemných výstupů (tisková zpráva)

Garant

RNDr. Kamila Vondroušová, Ph.D.

Vyučující

Ing. Mgr. Iva TicháIng. Mgr. Iva Tichá