Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing reklamní agentury 1 (KAS / BMAR1)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KAS / BMAR1 - Marketing reklamní agentury 1, Fakulta sociálních studií, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Jak rozumět pojmu marketing. Definice pro 21. století. Vytváření marketingových strategií a plánů.2. Jak porozumět marketingu? Shromažďování informací a detailní zkoumání prostředí. Předpovídání poptávky a její ovlivňování.3. Spojení se zákazníky . Vytváření hodno ty pro zákazníky , jejich spokojenost a loajalita. Analýza spotřebních trhů Identifikace tržních segmentů . Aplikace analýzy SWOT.4. Budování silných značek. Tvorba hodnoty značky a vyrovnání se s konkurencí.5. Komunikační mix - systém proporcí jednotlivých nástrojů v C2B, B2B6. Jak připravit reklamní kampaň. Čeho chceme dosáhnout. Volba médií7. Jak vytvořit správnou reklamu. Obrazy, slova barvy. Práce s emocí. Reklamní mýty a skutečnost..

Získané způsobilosti

Znalosti s teorie marketingu, dovednost sestavit marketingový mix pro daný produkt, či službu, dovednost sestavit komunikační mix pro daný produkt a službu, zěmřit efektivitu kampaně, posoudit naplnění kreativního zadání,

Literatura

TOMAN, M. Intuitivní marketing. Praha: Management Press, 1.vydání, 2003. ISBN 80-7261-081-3.KOTLER,P. MARKETING MANAGEMENT (10.rozšířené vydání). Praha: GRADA Publishing, 1.vydání, 2001. ISBN 80-247-0016-6.Kotler, Ph. Marketing od "A do "Z. 203 s. Praha :, 2003. ISBN 8072610821.KOTLER, P. Marketing podle Kotlera: jak vytvářet a ovládnout nové trhy. 258 s. Praha: Management Press, 2000. ISBN 8072610104.Pelsmacker, P., Geuens, M., Bergh, J., V. Marketingová komunikace. 581 s. Praha: Grada, 2003. ISBN 8024702541.HAVLÍČEK, K., KAŠÍK, M. Marketingové řízení malých a středních podniků. Praha: Management Press, 1.vydání, 2005. ISBN 80-7261-120-8.Lyková, J. Marketingový audit a kontrola. 117 s. Praha: Grada, 2000. ISBN 8071697206.TOMEK, J., HOFMAN, J. Moderní řízení nákupu podniku. Praha: Management Press, 1.vydání, 1999. ISBN 80-85943-73-5.TOMAN, I. Multilevel marketing - strašák nebo příležitost. Havířov: Vydavatelství Taxus. 3.upravené vydání. BLACK, S. Nejúčinnější propagace. Praha: GRADA Publishing, 1.vydání, 1994. ISBN 80-7169-106-2.SCHWALBE, H. Praktická reklama. Praha: GRADA Publishing, 1.vydání, 1994. ISBN 80-7169-112-7.TOSCANI, O. Reklama je navoněná zdechlina. Praha: Slovart, 1996. ISBN 80-85871-82-3.OGILVY, D. Vyznání muže reklamy. Praha: Management Press, 1.vydání, 1995. ISBN 80-85603-88-8.KOTLER,P. 10 smrtelných marketingových hříchů. Jak je rozpoznat a nespáchat. Praha: GRADA Publishing. 1. vydání, 2004. ISBN 80-247-0969-4.

Požadavky

Studenti budou v semestrální práci vytvářet návrh marketingové komunikace pro konkrétní vybranou aktivitu.

Garant

Ing. Petr Kazík

Vyučující

Ing. Petr Kazík