Předmět Marketing reklamní agentury 2 (KAS / BMAR2)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KAS / BMAR2 - Marketing reklamní agentury 2, Fakulta sociálních studií, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
8. Efektivní reklama. Jak měřit efektivitu. Efektivita a kreativita reklamy. Ověření účinnosti kampaňe.9. Nové trendy v marketingové komunikaci. Internetová komunikace. Event marketing - stále nové a silnější zážitky. Virový marketing.10. Mediální komunikace. Zásady tvorby mediálního sdělení. Jak zpracovat leták, inzerát, velkoprostorovou reklamu.11. Podpora prodeje. Návrh jednotlivých nástrojů. Jak pracovat se zákazníky a jejich emocemi.12. PR - publicita jako účinný nástroj komunikace.13. Úspěšné projekty v oblasti komunikace. Louskáček - ocenění pro nejlepší komunikaci.14. Instituce pro profesionální agentury a jejich role v řízení kvality. AČRA - MK, AKA, RPR.
Získané způsobilosti
Znalosti s teorie marketingu, dovednost sestavit marketingový mix pro daný produkt, či službu, dovednost sestavit komunikační mix pro daný produkt a službu, zěmřit efektivitu kampaně, posoudit naplnění kreativního zadání,
Literatura
TOMAN, M. Intuitivní marketing. Praha: Management Press, 1.vydání, 2003. ISBN 80-7261-081-3.KOTLER,P. MARKETING MANAGEMENT (10.rozšířené vydání). Praha: GRADA Publishing, 1.vydání, 2001. ISBN 80-247-0016-6.Kotler, Ph. Marketing od "A do "Z. 203 s. Praha :, 2003. ISBN 8072610821.KOTLER, P. Marketing podle Kotlera: jak vytvářet a ovládnout nové trhy. 258 s. Praha: Management Press, 2000. ISBN 8072610104.Pelsmacker, P., Geuens, M., Bergh, J., V. Marketingová komunikace. 581 s. Praha: Grada, 2003. ISBN 8024702541.HAVLÍČEK, K., KAŠÍK, M. Marketingové řízení malých a středních podniků. Praha: Management Press, 1.vydání, 2005. ISBN 80-7261-120-8.Lyková, J. Marketingový audit a kontrola. 117 s. Praha: Grada, 2000. ISBN 8071697206.TOMEK, J., HOFMAN, J. Moderní řízení nákupu podniku. Praha: Management Press, 1.vydání, 1999. ISBN 80-85943-73-5.TOMAN, I. Multilevel marketing - strašák nebo příležitost. Havířov: Vydavatelství Taxus. 3.upravené vydání. BLACK, S. Nejúčinnější propagace. Praha: GRADA Publishing, 1.vydání, 1994. ISBN 80-7169-106-2.SCHWALBE, H. Praktická reklama. Praha: GRADA Publishing, 1.vydání, 1994. ISBN 80-7169-112-7.TOSCANI, O. Reklama je navoněná zdechlina. Praha: Slovart, 1996. ISBN 80-85871-82-3.OGILVY, D. Vyznání muže reklamy. Praha: Management Press, 1.vydání, 1995. ISBN 80-85603-88-8.KOTLER,P. 10 smrtelných marketingových hříchů. Jak je rozpoznat a nespáchat. Praha: GRADA Publishing. 1. vydání, 2004. ISBN 80-247-0969-4.
Požadavky
Studenti budou v semestrální práci vytvářet návrh marketingové komunikace pro konkrétní vybranou aktivitu. Tuto práci, její koncepci a možnost použití musí obhájit v ústní zkoušce.
Garant
Ing. Petr Kazík
Vyučující
Ing. Petr Kazík