Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Ateliér malby II. 9 (KMB / PAINC)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMB / PAINC - Ateliér malby II. 9, Fakulta umění, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Diskusní témata Ateliéru malba II:1. Kritické umění2. Kutilství jako strategie3. Koncept jako metoda umění

Získané způsobilosti

Student má kreativní a konceptuální myšlení, je schopen se vyjadřovat malířskými prostředky na zadaná témata. Je schopen zároveň používat jiná média. Je schopen formulovat svůj umělecký záměr a zároveň verbálně obhájit svou práci v kritické polemice.

Literatura

SLAVICKÁ, M. (eds.). Art in Amerika. Výtvarné umění, Praha, 1-2/95, 1995. GROSENICK, U. - RIEMSCHNEIDER, B. Art Now, Artists at the Rise of the New Millenium. Taschen, 2002. ISBN 3-8228-493-9.ŠEVČÍK, J. - MORGANOVÁ, P. - NEKVINDOVÁ, T. - SVATOŠOVÁ, D. (eds.). České umění 1980-2010. GASSETY, O.J. Eseje o umění. Bratislava: Archa, 1994. ISBN 80-7115-076-2.ELIADE, M. Mýtus o věčném návratu. Praha-OIKOYMENH, 1993. ISBN 80-85241-51-X.AUMONT, J. Obraz. Praha: AMU, 2005. ISBN 80-7331-045-7.LYOTARD, J.F. Putování a jiné eseje. Praha: Herrmann & synové, 2001. BENJAMIN, W. Teoretické pasáže, vybrané spisy. Praha-OIKOYMENH, 2011. ISBN 978-80-7298-456-5.Texty a dokumenty. Praha: AVU, 2011. ISBN 978-80-87108-27-7.FOUCAULD, M. Toto nie je fajka. Bratislava: Archa, 1994. ISBN 80-7115-084-3.DEMPSEYOVÁ, A. Umělecké styly, školy a hnutí. Nakladatelství Slovart, 2002. ISBN 80-7209-402-5.

Požadavky

Magisterskou práci konzultuje s vedoucím ateliéru. Účastní se ateliérové výuky a diskusí. Prezentuje svou rozpracovanou magisterskou práci před klauzurní komisí. Student není hodnocen, je kladen důraz na přesné definování zvolené formy obsahu s případnými poznámkami od členů komise. Student tak verbálně obhajuje svůj záměr.

Garant

doc. Mgr. František Kowolowski

Vyučující

doc. Mgr. František Kowolowski