Předmět Počítačové modelování 2 (KSO / BPCM2)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KSO / BPCM2 - Počítačové modelování 2, Fakulta umění, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Práce se světlemvyužívání polygonových sítíVlastnosti renderuEditace materiálůPoužívání textur
Získané způsobilosti
Student je schopen vytvořit složitou kompozici kombinací práce s křivkami, plochami a tělesy.Při renderování ovládá používání materiálů a textur.Je schopen převést svůj vlastní výtvarný návrh do 3D modelované podoby.
Literatura
Král, M. Adobe Photoshop CS6. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4481-0.Adobe Photoshop CS6: oficiální výukový kurz. Brno : Computer Press, 2013. ISBN 978-80-251-3736-9.Derek, L. Kreativní grafika. Brno : Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3469-6.Rhinoceros, NURBS modeling for Windows, User´s Guide. Robert Mc Neel&Associates, 2010.
Požadavky
Vytvoření semestrální práce, ve které student prokáže předpoklady k tvůrčímu využívání trojrozměrného modelování ve své výtvarné praxi. 70% účast ve výuce.
Garant
doc. Jaroslav Koléšek, ArtD.
Vyučující
doc. Jaroslav Koléšek, ArtD.