Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Počítačové modelování 2 (KSO / BPCM2)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KSO / BPCM2 - Počítačové modelování 2, Fakulta umění, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Práce se světlemvyužívání polygonových sítíVlastnosti renderuEditace materiálůPoužívání textur

Získané způsobilosti

Student je schopen vytvořit složitou kompozici kombinací práce s křivkami, plochami a tělesy.Při renderování ovládá používání materiálů a textur.Je schopen převést svůj vlastní výtvarný návrh do 3D modelované podoby.

Literatura

Král, M. Adobe Photoshop CS6. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4481-0.Adobe Photoshop CS6: oficiální výukový kurz. Brno : Computer Press, 2013. ISBN 978-80-251-3736-9.Derek, L. Kreativní grafika. Brno : Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3469-6.Rhinoceros, NURBS modeling for Windows, User´s Guide. Robert Mc Neel&Associates, 2010.

Požadavky

Vytvoření semestrální práce, ve které student prokáže předpoklady k tvůrčímu využívání trojrozměrného modelování ve své výtvarné praxi. 70% účast ve výuce.

Garant

doc. Jaroslav Koléšek, ArtD.

Vyučující

doc. Jaroslav Koléšek, ArtD.