Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Počítačové modelování 3 (KSO / BPCM3)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KSO / BPCM3 - Počítačové modelování 3, Fakulta umění, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Zasazení modelu do virtuálního nebo reálného prostředí. Zpracování vizualizace ve vektorových nebo bitmapových grafických programech.

Získané způsobilosti

Student tvůrčím způsobem kombinuje práci s programem Rhinoceros a vlastní tvorbou.Dokáže vytvořit vizualizace svých vlastních prací a používat zasazení plastik a objektů do reálného prostředí.Je schopen prezentovat vizualizace jako plnohodnotný doplněk modelů soch.

Literatura

Adobe Illustrator CS6: oficiální výukový kurz. Brno : Computer Press, 2013. ISBN 978-80-251-3792-5.Adobe Photoshop CS6: oficiální výukový kurz. Brno : Computer Press, 2013. ISBN 978-80-251-3736-9.Rhinoceros, NURBS modeling for Windows, User´s Guide. Robert Mc Neel&Associates, 2010. Horová, I. 3D modelování a vizualizace. Brno : Computer Press, 2008. ISBN 978-80-251-2194-8.

Požadavky

Schopnost vytvořit definitivní profesionální vizualizaci vlastního výtvarného projektu. Efektivní využití znalostí s trojrozměrným navrhováním ve vlastní tvůrčí činnosti (výstava).

Garant

doc. Jaroslav Koléšek, ArtD.

Vyučující

doc. Jaroslav Koléšek, ArtD.