Předmět Počítačové modelování 3 (KSO / BPCM3)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KSO / BPCM3 - Počítačové modelování 3, Fakulta umění, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Zasazení modelu do virtuálního nebo reálného prostředí. Zpracování vizualizace ve vektorových nebo bitmapových grafických programech.
Získané způsobilosti
Student tvůrčím způsobem kombinuje práci s programem Rhinoceros a vlastní tvorbou.Dokáže vytvořit vizualizace svých vlastních prací a používat zasazení plastik a objektů do reálného prostředí.Je schopen prezentovat vizualizace jako plnohodnotný doplněk modelů soch.
Literatura
Adobe Illustrator CS6: oficiální výukový kurz. Brno : Computer Press, 2013. ISBN 978-80-251-3792-5.Adobe Photoshop CS6: oficiální výukový kurz. Brno : Computer Press, 2013. ISBN 978-80-251-3736-9.Rhinoceros, NURBS modeling for Windows, User´s Guide. Robert Mc Neel&Associates, 2010. Horová, I. 3D modelování a vizualizace. Brno : Computer Press, 2008. ISBN 978-80-251-2194-8.
Požadavky
Schopnost vytvořit definitivní profesionální vizualizaci vlastního výtvarného projektu. Efektivní využití znalostí s trojrozměrným navrhováním ve vlastní tvůrčí činnosti (výstava).
Garant
doc. Jaroslav Koléšek, ArtD.
Vyučující
doc. Jaroslav Koléšek, ArtD.