Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Zvuk a multimédia 1 (KTD / ZVMM1)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KTD / ZVMM1 - Zvuk a multimédia 1, Fakulta umění, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. základy zvukové techniky, definice zvuku a jeho akustického spektra2. formy záznamu zvuku a jeho formáty3. editace zvuku v softwarovém prostředí, DAW (Digital Audio Workstation)4. audio vs MIDI (Musical Instrument Digital Interface)5. fieldrecording. záznam elektromagnetických procesů6. postprodukce, performance, propojení zvuku a obrazu7. Hardware Hacking. Video Music/Music Video. Převedení video signálu na zvuk

Získané způsobilosti

Schopnost produkční a postprodukční práce se zvukem a novými médii.

Literatura

Bohumil Geist. Akustika. Praha, 2005. Edward A. Shanker. Art and Electronic Media. New York-London, 2009. Bruce Wands. Art of Digital Age. London - New York, 2007. Stanley R. Alten. Audio in Media. Cengage Learning 2007. Nicolas Collins. Handmade Electronic Music. The Art of Hardware Hacking. New York, 2009. Jozef Cseres. Hermes´ Ear. Brno, 2009. Václav Syrový. Hudební zvuk. Praha, 2009. Michael Rush. New Media in Art. London - New York, 2005. Douglas Kahn. Noise Water Meat. A History of Sound in the Arts. Cambridge, 2001. Jozef Cseres - Michal Murín. Od analógového k digitálnemu: Nové pohľady na nové umenia v audiovizuálnom veku. Banská Bystrica, 2010. Umberto Eco. Poetika otevřeného uměleckého díla, in: Opus Musicum, č. 5, s. 129-144. 1990. Václav Vlachý . Praxe zvukové techniky. . Praha, 2008. Bruce Bartlet - Jenny Bartlet. Recording Music on Location. Boston, 2007. Alan Licht. Sound Art, Beyond Music, Between Categories. New York, 2007. Frank Dorritie. The Handbook of Field Recording. Artispro, 2003. Bobby Oswinski. The Mastering Engineer´s Handbook. Boston, 2008.

Požadavky

70% účast na cvičeních. Zhotovení volné realizace využivající jako jeden z výrazových prostředků zvuk.

Garant

Mgr. Tomáš Knoflíček, Ph.D.

Vyučující

Mgr. Tomáš Knoflíček, Ph.D.