Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Didaktika angličtiny 2 (CJP / 55DA2)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu CJP / 55DA2 - Didaktika angličtiny 2, Pedagogická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Teaching speaking( communicative competence, aspects of communicative activities, range of tasks, range of materials with a special focus on teaching young learners )Teaching writing( a general model for teaching writing, range of tasks, range of materials focused on young learners, teaching spelling, types of writing activities which can facilitate the process of writing )Teaching listening( processes involved in listening comprehension, differences between listening comprehension in L1 and L2, range of tasks, range of materials with a special focus on young learners, types of listening activities which can facilitate pupils´ understanding of the listening text )Teaching reading( processes involved in reading comprehension, differences between reading comprehension in L1 and L2, range of tasks, range of materials focused on young learners, types of listening activities which facilitate pupils´ understanding of the reading text )Selecting materials, materials development and evaluation( criteria you can use for evaluating textbooks and other supplementary materials, adapting materials according to individual learner differences, evaluating classroom experience )Testing and assessment( backwash effect of testing and assessment on teaching and learning, important issues in communicative testing, giving feedback - error correction, examples of communicative tests, assessment criteria, self - assessment, European Language Portfolio )English and the primary curriculum, content based teaching( examples of possible content from other subjects in English classes, advantages and challenges of ´English across the curriculum´ approach, necessary considerations when planning content based classes )

Získané způsobilosti

Na konci kurzu student - zná principy výuky cizích jazyků - historický vývoj a současné tendence - rozumí a dokáže popsat klíčová obsahová témata a pojmy z didaktiky výuky cizích jazyků (komunikativní kompetence, výuka receptivních a produktivních jaz. dovedností, cizí jazyky napříč předměty 1. stupně, internet ve výuce jazyků, testování a hodnocení žáků, kritéria úrovní komunikativní kompetence podle EJP, tvorba rámcových vzdělávacích plánů) - dovede plynule a srozumitelně v cizím jazyce diskutovat o obsahových tématech kurzu na základě studia odborné literatury - dovede reflektovat vlastní zkušenosti nabyté učením se i vyučováním ve svém portfoliu - prokáže kompetenci využít vlastních i zprostředkovaných zkušeností v praktických pokusech při výuce cizího jazyka na škole - dovede analyzovat a kriticky zhodnotit své vyučovací pokusy - prokáže kompetenci v cizím jazyce na úrovni B2podle EJP.

Literatura

ŠIGUTOVÁ, M. Anglický jazyk pro učitele primárního vzdělávání 1 (Distanční text). Ostrava: Ostravská univerzita, 2004. ISBN 80-7368-008-4.SLATTERY, M., WILLIS, J. English for primary teachers. Oxford: OUP, 2001. ISBN 0-19-437563-3.ŠIGUTOVÁ, M. Angličtina pro rozšiřující studium II: Odborné texty pro učitele na 1.st. ZŠ. Ostrava: Ostravská univerzita, 2003. ISBN 80-7042-886-4.RIES, L. a KOLLÁROVÁ, E. (eds.). Svět cizích jazyků/Svet cudzích jazykov DNES. Bratislava: DIDAKTIS, 2004. ISBN 80-89160-11-5.

Požadavky

Tvorba a předložení portfolia (záznamy z praxe, splněné úkoly reflektivního deníku, doplňkové materiály pro výuku AJ na 1. stupni ZŠ). DocházkaAktivní účast v hodináchSkupinová prezentaceMikrovyučováníÚstní zkouškaStudentům vyjíždějícím na mobility do zahraničí bude předmět uznán na základě jejich předchozí dohody s vyučujícím daného předmětu.Studenti jsou hodnoceni podle stupnice:100 - 91 bodů výborně 90 - 71 bodů velmi dobře 70 - 51 bodů dobře 50 - 0 bodů nevyhověl

Garant

Mgr. Marta Šigutová, M.A.

Vyučující

Mgr. Ivona Cindlerová