Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Didaktika angličtiny 2 (CJP / 55DD2)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu CJP / 55DD2 - Didaktika angličtiny 2, Pedagogická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Teaching speaking( communicative competence, aspects of communicative activities, range of tasks, range of materials with a special focus on teaching young learners )Teaching writing( a general model for teaching writing, range of tasks, range of materials focused on young learners, teaching spelling, types of writing activities which can facilitate the process of writing )Teaching listening( processes involved in listening comprehension, differences between listening comprehension in L1 and L2, range of tasks, range of materials with a special focus on young learners, types of listening activities which can facilitate pupils´ understanding of the listening text )Teaching reading( processes involved in reading comprehension, differences between reading comprehension in L1 and L2, range of tasks, range of materials focused on young learners, types of listening activities which facilitate pupils´ understanding of the reading text )Selecting materials, materials development and evaluation( criteria you can use for evaluating textbooks and other supplementary materials, adapting materials according to individual learner differences, evaluating classroom experience )Testing and assessment( backwash effect of testing and assessment on teaching and learning, important issues in communicative testing, giving feedback - error correction, examples of communicative tests, assessment criteria, self - assessment, European Language Portfolio )Content and language integrated learning in primary education.( examples of possible content from other subjects in English classes, advantages and challenges of CLIL, necessary considerations when planning CLIL classes ).

Získané způsobilosti

Reflektuje vlastní zkušenosti nabyté učením se i vyučováním ve svém portfoliuVyužívá vlastní i zprostředkované zkušenosti v praktických pokusech při výuce cizího jazyka na škole.Analyzuje a kriticky hodnotí své vyučovací pokusy. Je způsobilý prokázat komunikační a interakční komunikace v cizím jazyce při praktické výuce i při odborné kritické reflexi, týkající se učitelské profese na úrovni B2.2.

Literatura

ŠIGUTOVÁ, M. Anglický jazyk pro učitele primárního vzdělávání 1 (Distanční text). Ostrava: Ostravská univerzita, 2004. ISBN 80-7368-008-4.HARMER, J. The Practice of English Language Teaching (4th edition). London : Pearson Longman, 2007. ISBN 978-1-4058-5311-8.ŠIGUTOVÁ, M. Angličtina pro rozšiřující studium II: Odborné texty pro učitele na 1.st. ZŠ. Ostrava: Ostravská univerzita, 2003. ISBN 80-7042-886-4.DUNN, O. Developing English with Young Learners. London: Macmillan Publishers, 1993. ISBN 0-333-35335-8.SLATTERY, M. and WILLIS, J. English for primary teachers. Oxford: OUP, 2001. ISBN 0-19-437563-3.RIES, L., KOLLÁROVÁ, E. (eds.). Svět cizích jazyků/ Svet cudzích jazykov DNES. Bratislava: Didaktis, 2004. ISBN 80-89160-11-5.DOFF, A. Teach English: A Training Course for Teachers. Cambridge: CUP, 1988. ISBN 0-521-34863-3.BRUMFIT, C., MOON, J., TONGUE, R. Teaching English to Children. Nelson, 1994. ISBN 0-17-556889-8.SCOTT, W., YTREBERG, L.H. Teaching English to Children. Longman, 1990. ISBN 0-582-74606-X.VALE, D., FEUNTEUN, A. Teaching Children English. Cambridge: CUP, 1995. ISBN 0-521-42235-3.PHILLIPS, S. Young Learners. Oxford: OUP, 1993. ISBN 0-19-437195-6.

Požadavky

Tvorba a předložení portfolia (záznamy z praxe, splněné úkoly reflektivního deníku, doplňkové materiály pro výuku AJ na 1. stupni ZŠ). DocházkaAktivní účast v hodináchSkupinová prezentaceMikrovyučováníÚstní zkouškaStudentům vyjíždějícím na mobility do zahraničí bude předmět uznán na základě jejich předchozí dohody s vyučujícím daného předmětu.Studenti jsou hodnoceni podle stupnice:100 - 91 bodů výborně 90 - 71 bodů velmi dobře 70 - 51 bodů dobře 50 - 0 bodů nevyhověl

Garant

doc. PhDr. Diana Svobodová, Ph.D.

Vyučující

Mgr. Ivona CindlerováMgr. Slavomíra Klimszová