Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Didaktika angličtiny 1 (CJP / 5DIA1)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu CJP / 5DIA1 - Didaktika angličtiny 1, Pedagogická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Being a teacher - teacher´s roles and classroom interaction(qualities of a good teacher, what roles you can adopt and what are their effects on classroom management and interaction patterns)2. Learner, learning styles, learning strategies(individual differences : learning styles and strategies, sucess in language learning - good language learner studies)3. Teaching heterogenous classes(teaching young learners - characteristic features of young learners, individual differences,differentiated teaching)4. Language and language learning - communicative approach to language teaching(features of communicative competence, implications for TEFL)5. Ways of teaching and reviewing vocabulary(what is meant by "knowing a word", techniques of presentation and practice, learning strategies which can facilitate vocabulary recall and use)6. Approaches to teaching grammar(covert and overt grammar teaching, implications for teaching young learners, ways of teaching grammar - inductive and deductive, your approach)7. The lesson(structure, objectives, lesson plans, self-evaluation sheets, classroom language, important considerations in planning classes, teaching heterogenous classes, evaluating lessons)8. Review of principles of communicative language learning and teaching in relation to young learners.

Získané způsobilosti

Zná principy osvojování a učení se cizímu jazyku u dětí na 1. st. ZŠ. Rozumí klíčovým obsahovým tématům a pojmům z didaktiky výuky cizích jazyků a dokáže je popsat. Dovede diskutovat o obsahových tématech kurzu dostatečně srozumitelně v cizím jazyce. Využivá teoretických znalostí při výuce cizího jazyka, analyzuje a kriticky hodnotí náslechy na škole a své vyučovací pokusy. Je způsobilý prokázat komunikační a interakční komunikace při praktické výuce i při odborné kritické reflexi, týkající se učitelské profese na úrovni B2.

Literatura

SLATTERY, M., WILLIS, J. English for Primary Teachers. Oxford: OUP, 2003. ISBN 0-19-437563-3.RIES, L., KOLLÁROVÁ, E. (eds.). Svět cizích jazyků/ Svet cudzích jazykov DNES. Bratislava: Didaktis, 2004. ISBN 80-89160-11-5.SCOTT, W., YTREBERG, L.H. Teaching English to Children. London: Longman, 1990. ISBN 0-582-74606-X.HARMER, J. The Practice of English Language Teaching. London: Longman, 1991. ISBN 0-582-09133-0.DUNN, O. Beginning English with Young Children. London: Macmillan Publishers, 1993. ISBN 0-333-33307-1.DUNN, O. Developing English with Young Learners. London: Macmillan Publishers, 1993. ISBN 0-333-35335-8.DOFF, A. Teach English: A Training Course for Teachers. Cambridge: CUP, 1988. ISBN 0-521-34863-3.

Požadavky

Tvorba a předložení portfolia (záznamy z praxe, splněné úkoly reflektivního deníku, doplňkové materiály pro výuku AJ na 1. stupni ZŠ). DocházkaAktivní účast v hodináchSkupinová prezentaceMikrovyučováníStudentům vyjíždějícím na mobility do zahraničí bude předmět uznán na základě jejich předchozí dohody s vyučujícím daného předmětu.Studenti jsou hodnoceni podle stupnice:100 - 91 bodů výborně 90 - 71 bodů velmi dobře 70 - 51 bodů dobře 50 - 0 bodů nevyhověl

Garant

Mgr. Slavomíra Klimszová