Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Projektový seminář oborový 2 (CJP / 5ROJ2)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu CJP / 5ROJ2 - Projektový seminář oborový 2, Pedagogická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Celková písemná reflexe a sebereflexe realizace souvislé pedagogické projektové praxe-pedagogické, obecně didaktické hledisko1. Jak se vám podařilo naplnit smysl projektu pedagogického projektu?2. Můžete zhodnotit splnění stanovených výukových cílů?2.1.všeobecně-odvozené ze smyslu projektu a konkrétní2.2. které cíle se plnily lépe, hůře2.3.problémy?3. Můžete popsat změny v průběhu realizace pedagogického projektu vzhledem k původně zamýšleným záměrům v přípravě?3.1.organizační3.2.obsahové3.3.jiné3.4.důvody změn4. Můžete zhodnotit podmínky pro realizaci pedagogického projektu?4.1.vedení školy, kolegové, žáci4.2. čas, prostory, ?.5. Jak hodnotíte volbu vyučovacích metod a organizačních forem výuky?5.1.celkové zhodnocení5.2.efektivní metody5.3.nejméně efektivní5.4. upozornění na "zvláštnosti, výjimečnosti?"6. Můžete demonstrovat vybrané výsledky z realizace pedagogické projektové praxe, které považujete za nejhodnotnější?popis, zhodnocení7. Co bylo přínosem realizace pedagogického projektu pro děti?8. Co bylo přínosem projektu pro realizátora projektu (kolegy, školu)?9. Pokud byste realizovali pedagogický projekt příště, co byste na něm změnili?10. Můžete zformulovat nějakou zajímavost, která Vás při realizaci projektu překvapila?12. Zhodnoťte didaktickou literaturu použitou k realizaci pedagogickému projektu, především dikakticko-předmětové zdroje

Získané způsobilosti

-dovednost písemně zpracovat reflexi tvorby a realizace výukového projektu/ITV (oborová část Ukázkového portfolia jako součásti obhajoby u SZZ z pedagogiky)-dovednost transformace stanovených výukových cílů do konkrétních výsledků v učebních činnostech dětí-dovednost (sebe)reflektovat naplnění vstupních záměrů, adekvátnost stanovených výukových cílů a učebních úloh, obtíže s jejich naplňováním, výukových metod a organizačních forem-dovednost reflektovat podmínky k realizaci, argumentovat změny v průběhu realizace, navrhnout inovativní řešení, demonstrovat výsledky učebních činností žáků- (sebe)reflektovat přínos realizace výukového projektu/ITV pro žáky, sebe v roli učitele-odborně kriticky posoudit kvalitu využité didakticko-metodické literatury

Literatura

Individuální vzhledem k řešenému pedagogickému problému.

Požadavky

účast na výuce (0-10b.)pravidelné konzultace s vyučujícím (0-10b.)průběžné studium doporučené literatury a pramenů (0-10b.)včasné zpracovávání zadaných učebních úloh (0-70b.)Písemné zpracování Ukázkového portfolia:1. Jak se vám podařilo naplnit smysl projektu pedagogického projektu? 2. Můžete zhodnotit splnění stanovených výukových cílů?2.1.všeobecně-odvozené ze smyslu projektu a konkrétní 2.2. které cíle se plnily lépe, hůře2.3.problémy? 3. Můžete popsat změny v průběhu realizace pedagogického projektu vzhledem k původně zamýšleným záměrům v přípravě? 3.1.organizační 3.2.obsahové 3.3.jiné 3.4.důvody změn 4. Můžete zhodnotit podmínky pro realizaci pedagogického projektu? 4.1.vedení školy, kolegové, žáci 4.2. čas, prostory, ?. 5. Jak hodnotíte volbu vyučovacích metod a organizačních forem výuky?5.1.celkové zhodnocení5.2.efektivní metody5.3.nejméně efektivní 5.4. upozornění na "zvláštnosti, výjimečnosti?" 6. Můžete demonstrovat vybrané výsledky z realizace pedagogické projektové praxe, které považujete za nejhodnotnější?popis, zhodnocení 7. Co bylo přínosem realizace pedagogického projektu pro děti? 8. Co bylo přínosem projektu pro realizátora projektu (kolegy, školu)? 9. Pokud byste realizovali pedagogický projekt příště, co byste na něm změnili? 10. Můžete zformulovat nějakou zajímavost, která Vás při realizaci projektu překvapila? 12. Zhodnoťte didaktickou literaturu použitou k realizaci pedagogickému projektu, především dikakticko-předmětové zdroje Bodová tabulka pro hodnocení91-100 A - 1 (1) - započteno81-90 B - 2+ (2)- započteno71-80 C - 2- (2) - započteno61-70 D - 3+ (3) - započteno51 - 60 E - 3- (3) -započteno0-50 F, FX - 4 (4) - nezapočtenoVysvětlení:A-FX = Hodnocení (šestistupňová klasifikační stupnice)1, 2+,2-,3+,3-, 4 = Zkouška (šestistupňová klasifikační stupnice)1,2,3,4 = Zkouška OU (čtyřstupňová klasifikační stupnice)Zápočet - započteno X nezapočteno