Předmět Content-Language Integrated Learning (CJP / ACLIL)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu CJP / ACLIL - Content-Language Integrated Learning, Pedagogická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
What is CLIL?The many faces of CLIL.Subject teaching through a foreign language.The advantages and challenges of CLIL.CLIL methodology.Young learners.Learning styles.Starting CLIL in the primary classroom.Practical classroom language.
Získané způsobilosti
The student - can explain the importance of CLIL method- discusses advantages and challenges of CLIL - can prepare and present a subject lesson in English - uses practical classroom language - understands the differences between learning styles - describes characteristic features of young learners
Literatura
BENTLEY,K. Primary curriculum box. Cambridge, 2009. ISBN 978-0-521-72961-1.SCOTT, W., YTREBERG, L.H. Teaching English to Children. Longman, 1990. ISBN 0-582-74606-X.DELLER,S., PRICE, Ch. Teaching other subjects through English. Oxford, 2007. ISBN 987-019-442578-0.MEHISTO,P., MARSH,D. Uncovering CLIL. Oxford: Macmillan, 2008. ISBN 978-0-230-02719-0.PHILLIPS, S. Young Learners. Oxford: OUP, 1993. ISBN 0-19-437195-6.HUGHES,G., MOATE,J. Practical classroom English. Oxford, 2007. ISBN 978-0-19-442211-6.
Požadavky
Active participation.Presentation of lessons in CLIL method.Studenti jsou hodnoceni podle stupnice:100 - 91 bodů výborně 90 - 71 bodů velmi dobře 70 - 51 bodů dobře 50 - 0 bodů nevyhověl
Garant
Mgr. Slavomíra Klimszová
Vyučující
Mgr. Slavomíra Klimszová