Předmět Projekt - předmětové didaktiky (CJP / BOD)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu CJP / BOD - Projekt - předmětové didaktiky, Pedagogická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
S předmětovým didaktikem student konzultuje své otázky při zpracovávání závěrečného projektu. Za odborného vedení uplatňují kompetence nabyté v dané oblasti, řeší dílčí problémy, obhajují svá řešení, zdůvodňují, čerpají ze získaných vědomostí. Podmínkou je absolvování předmětu KPA/BPK1.
Získané způsobilosti
Na konci kurzu bude student schopen:- aktivně využít myšlenkové pojmové mapy v aplikaci na odbornou terminologii- využít teoretickou základnu pojmosloví a didaktické otázky v praxi na mateřských školách- orientovat se v prinární a sekundární literatuře pro použití v pedagogickém projektu i pro didaktickou aplikaci v bilingvních mateřských školách- zpracovat text odbornějšího charakteru včetně jeho charakteristických rysů- argumentovat a dále rozvíjet kompetence pedagogicko-didaktické
Literatura
BELL, J. Doing Your Research Project. Buckingham: Open University Press, 1993. ISBN 0-335-19094-4.CHRÁSKA, M. K současným trendům pedagogického výzkumu ve světe. Olomouc: Vydavatelství UP, 1995. ISBN 80-7067-469-5.PARROT, M. Tasks for Language Teachers. Cambridge: CUP, 1993. ISBN 0-521-42666-9.GAVORA, P. Výzkumné metody v pedagogice. Brno : Paido, 1996. ISBN 80-85931-15-X.CHRÁSKA, M. Základy výzkumu v pedagogice. Olomouc : VUP, 1998. ISBN 80-7067-798-8.
Požadavky
-aktivní účast v seminářích a konzultacích s didaktikem oboru-schopnost jednoznačně a jasně vytýčit dílčí problém v projektu a najít prostředky šetření-zpracování teoretického konceptu práce a následně vypracovat projektovou část včetně výzkumného záměru-odborná práce s primárními a sekundárními zdroji literatury, schopnost je relevantně využít pro účel pedagogického projektuStudentům vyjíždějícím na mobility do zahraničí bude předmět uznán na základě jejich předchozí dohody s vyučujícím daného předmětu.Studenti jsou hodnoceni podle stupnice:100 - 91 bodů výborně 90 - 71 bodů velmi dobře 70 - 51 bodů dobře 50 - 0 bodů nevyhověl