Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Výukový hypertext v internet. prostředí (KCD / DHYPI)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KCD / DHYPI - Výukový hypertext v internet. prostředí, Pedagogická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Vlastnosti - možnosti a limity elektronického výukového prostředíDialog učitel - student v podmínkách virtuálního kontaktuLineárnost textu versus nelineárnost myšleníTextové vlastnosti nelineárního učebního textuMultimediální součásti výukových objektůInternet jako neuspořádaný zdroj poznatků

Literatura

Pejsar, Z. Elektronické vzdělávání. Ústí nad Labem: UJEP, 2007. ISBN 978-80-7044-968-4.Krištofičová, E. Hypertext a jeho aplikace. I ´95. Sborník z konference. Ostrava, 1995. ČERMÁK, J. Internet a autorské právo. Praha: Linde, 2001. ISBN 80-7201-295-9.KŘÍŽ, R., ZOUNEK, J. Internet pro pedagogy. Praha, 2002. KAPOUNOVÁ, J., KOSTOLÁNYOVÁ, K., NAGYOVÁ, I. Multimédia v práci učitele. Ostrava : Ostravská univerzita, 2004. ISBN 80-7042-366-8.KAPOUNOVÁ, J., PAVLÍČEK, J. Počítače ve výuce a učení. Ostrava : Ostravská univerzita, 2003. ISBN 80-7042-265-3.BRDIČKA, B. Role internetu ve vzdělávání. Praha: Karlova univerzita, 2003. ISBN 80-239-0106-0.Höflerová, E. Text a hypertext v procesu učení. 2003. HÖFLEROVÁ, E. - HRAZDILOVÁ, A. Informační zdroje. Ostrava, 2003.

Požadavky

Student zpracuje učební text - odliší ho na základě znalostí z pedagogiky a obecných znalostí o textu od textu odborného. Hotový lineární text převede na text nelineární - s využitím didakticky účinných audiovizuálních prvků. Student pak bude schopen účinnost textového komplexu i jeho jednotlivých částí obhájit základními znalostmi o účinnosti verbálních a neverbálních výrazových prostředků a o účinnosti promyšlené vertikální i horizontální kompozice hypertextu. Zpracování zadaného úkolů : 0 až 100 bodůHodnocení: 100- 51 bodů započteno 50 - 0 bodů nezapočteno

Garant

doc. PhDr. Eva Höflerová, Ph.D.