Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Animované aplikace ve výuk. materiálech (KIK / 3AAVM)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KIK / 3AAVM - Animované aplikace ve výuk. materiálech, Pedagogická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- Seznámení s Flashem- Prostředí Flash - pracovní plocha, časová osa, knihovna, práce s vrstvami, inspektor vlastností- Principy vektorové grafiky- Práce s grafikou - tahy a výplně, základní tvary, barevné přechody, průhlednost, tvorba křivek, text- Symboly - tvorba, import, práce se symboly- Animace - úvod do principů animace, přehrávání animací- Animace polohy, cesta, tempo, časování, transformace náběh, doběh- Propojený pohyb (kinematika), morfování - principy, morfování pomocí doplnění tvarů,- Pomocné body tvaru pro morfování- Práce se zvukem a videemZákladní výukové texty, zadání úkolů a další požadavky na studenta jsou aktualizovány pro daný akademický rok vždy v rámci e-learningového kurzu LMS Moodle Ostravské univerzity. Tento systém je dosažitelný z internetu z adresy http://moodle.osu.cz. Do tohoto systému také studenti vkládají svá řešení korespondenčních úkolů a obdrží v něm taktéž hodnocení od vyučujícího.

Získané způsobilosti

Student získá:- znalost vývojového prostředí Flash- znalost vektorové grafiky- dovednost navrhovat a kreslit vektorové obrázky- dovednost vytvořit jednoduché animace v prostředí Flash- dovednost publikovat flash animace na webových stránkách a ve výukových prezentacích- dovednost publikovat videozáznam na internetu- schopnost navrhnout a vytvořit jednoduchou flash animaci pro výuku- kompetence - analyzovat a řešit problémy- kompetence - kreativita a logické a analytické myšlení- kompetence - informační technologie

Literatura

KERMAN, F. ActionScript ve Flashi. Praha : Computer Press, 2002. ISBN 80-7226-615-2.Kostolányová, K. Tvorba animací v Macromedia Flashi. Ostrava : Ostravská univerzita, 2006.

Požadavky

- pravidelná účast ve výuce- pravidelná domácí příprava - samostudium- jednoduché animované aplikace vytvořené během semestru- samostatně vypracované korespondenční úkoly většího rozsahu

Garant

Ing. Aleš Oujezdský, Ph.D.

Vyučující

Ing. Aleš Oujezdský, Ph.D.