Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing (KIK / BPMRK)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KIK / BPMRK - Marketing, Pedagogická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Podstata a cíle marketingu.Řízení produktu.Cena a distribuce služeb.Marketingové komunikace.Public relations.Elektronický marketing.Trh a marketingové prostředí.Spotřebitelské chování.Marketingový výzkum.Marketingové informační systémy.Marketingové plánování a řízení.Marketing veřejného sektoru.Aktuální problémy marketingu.

Získané způsobilosti

Student získá:- znalost obsahu, vývoje a významu marketingu,- schopnost orientace v marketingovém prostředí organizace,- obecnou znalost spotřebního chování,- znalost základů marketingového výzkumu,- znalost základů strategického marketingu,- dovednost zpracování jednoduché marketingové analýzy a plánu,- schopnost obecného využití nástrojů marketingového a komunikačního mixu,- kompetence pro obecné využití marketingových postupů a řízení.

Literatura

KOTLER P., ARMSTRONG G. Marketing. Praha: Grada Publishing, 2004. HANNAGAN T. J. Marketing pro neziskový sektor. Praha: Management Press, 1999. JANEČKOVÁ L., VAŠTÍKOVÁ M. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-7169-995-0.FORET M., STÁVKOVÁ J. Marketingový výzkum - Jak poznávat své zákazníky. Praha: Grada Publishing, 2003.

Požadavky

- aktivní účast na přednáškách- vystoupení a prezentace na přednáškách- samostatné studium doporučených studijních materiálů- samostatná práce s tištěnými a elektronickými informačními zdroji- osobní individuální konzultace včetně e-mailové komunikace s vyučující- seminární práce: Analýza a plán marketingu a marketingových komunikací vybrané organizaceseminární práce 0-100 bodů, minimum 51 bodů100 - 51 bodů - započtěno50 - 0 bodů - nezapočteno

Garant

Mgr. Pavel Kapoun

Vyučující

Mgr. Pavel KapounMgr. Pavel Kapoun