Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Internetový marketing (KIK / FKIMR)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KIK / FKIMR - Internetový marketing, Pedagogická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- náplň, cíle a koncepce marketingu ve vzdělávání- identita, poslání a budování značky vzdělávací instituce- marketingová analýza- tvorba, cíle a předpoklady úspěšného webu školy- optimalizace pro vyhledávače (SEO), tvorba obsahu webu- realizace marketingu na sociálních médiích- bannerová a kontextová reklama, PPC systémy

Získané způsobilosti

Student získá:- kompetence pro realizaci internetového marketingu vzdělávacích institucí;- znalost základů marketingu ve vzdělávání;- aplikovatelnou znalost identity a poslání vzdělávací instituce;- aplikovatelnou znalost marketingové analýzy;- aplikovatelnou znalost tvorby úspěšného webu školy;- aplikovatelnou znalost marketingu ve vyhledávačích;- aplikovatelnou znalost marketingu na sociálních médiích;- aplikovatelnou znalost internetové reklamy.

Literatura

KAPOUN, Pavel. Marketing a marketingová komunikace. Ostrava: Ostravská univerzita, 2008. ISBN 978-80-7368-566-9.KAPOUN, Pavel. Marketing, komunikace a propagace školy. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, 2011. KAPOUN, Pavel. Využití webu, blogu a sociálních sítí v komunikaci školy. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, 2011. SEDLÁČEK, Jiří. E-komerce, internetový a mobil marketing od A do Z. Praha: BEN-technická literatura, 2006. ISBN 80-730-0195-0.CLIFTON, Brian. Google analytics: podrobný průvodce webovými statistikami. Brno: Computer Press, 2009. ISBN 978-80-251-2231-0.VYSEKALOVÁ, Jitka. Image a firmení identita. JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2795-7.BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na facebooku a Twitteru. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3320-0.DOMES, Martin. Tvorba WWW stránek pro úplné začátečníky. Brno: Computer Press, 2008. ISBN 978-802-5121-603.KUBÍČEK, Michal. Velký průvodce SEO: jak dosáhnout nejlepších pozic ve vyhledávačích. Brno: Computer Press, 2008. ISBN 978-80-251-2195-5.JANOUCH, Viktor. 333 tipů a triků pro internetový marketing: Sbírka nejužitečnějších informací, postupů a technik. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3402-3.

Požadavky

- aktivní účast ve výuce- samostatné studium doporučené literatury a elektronických zdrojů- vyhledávání a zpracování relevantních informací a zdrojů- individuální konzultace s vyučujícím- písemné zpracování a prezentace seminární práce

Garant

Mgr. Pavel Kapoun

Vyučující

Mgr. Pavel KapounMgr. Pavel Kapoun