Předmět Marketing ve vzdělávání (KIK / FKMVV)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KIK / FKMVV - Marketing ve vzdělávání, Pedagogická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
- náplň, cíle a koncepce marketingu ve vzdělávání- identita, poslání a budování značky vzdělávací instituce- marketingový mix školy- mikro-, mezo- a makroprostředí marketingu ve vzdělávání- trh a subjekty trhu, marketing služeb- cílený marketing vzdělávací instituce- marketingový informační systém, marketingový výzkum a analýza- komunikační proces, toky a média, integrovaná marketingová komunikace- publicita, event marketing, veletrhy a výstavy, krizová komunikace- využití reklamy v propagaci školy- cíle, výhody a metody podpory prodeje- obsah, cíle, média a nástroje přímého marketingu- specifika osobního prodeje, WOM a virálního marketingu ve vzdělávání- komunikační cíle, proces komunikačního a mediálního plánování
Získané způsobilosti
Student získá:- kompetence pro realizaci marketingu vzdělávacích institucí;- znalost základů marketingu ve vzdělávání;- aplikovatelnou znalost identity a poslání vzdělávací instituce;- znalost nástrojů marketingového mixu školy;- znalost marketingového prostředí a cíleného marketingu;- aplikovatelnou znalost marketingového výzkumu a analýzy;- aplikovatelnou znalost využití nástrojů komunikačního mixu.
Literatura
KAPOUN, Pavel. Marketing a marketingová komunikace. Ostrava: Ostravská univerzita, 2008. ISBN 978-80-7368-566-9.KAPOUN, Pavel. Marketing, komunikace a propagace školy. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, 2011. ŠINDLER, P. Event marketing - Jak využít emoce v marketingové komunikaci. Praha: Grada, 2003. ISBN 80-247-0646-6.VYSEKALOVÁ, Jitka. Image a firmení identita. VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. Praha: Grada, 2008. ISBN 978-80-247-2721-9.SVĚTLÍK, J. Marketingové řízení školy. Praha : ASPI, 2006. ISBN 80-73757-176-5.PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.Svoboda, V. Public relations moderně a účinně. Grada: Praha, 2006. ISBN 80-247-0564-8.VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Reklama: jak dělat reklamu. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-2001-2.VYSEKALOVÁ, Jirka. Veletrhy a výstavy: efektivní prezentace pro úspěšný prodej. Praha: Grada, 2004. ISBN 80-247-0894-9.
Požadavky
- aktivní účast na tutoriálech- samostatné studium doporučené literatury a elektronických zdrojů- vyhledávání a zpracování relevantních informací a zdrojů- individuální konzultace s vyučujícím- písemné zpracování a prezentace seminární práce
Garant
Mgr. Pavel Kapoun
Vyučující
Mgr. Pavel KapounMgr. Pavel Kapoun